4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
koerserke92
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 03 okt 2008 18:19
Rijdt met: thompson & ridley crossbow

Bericht door koerserke92 »

sorry mannen ik kan de 26dec niet mee komen :cry:
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Neobiker, spookvanhetbos schreef:Vrouwke zal me brengen :bounce: enne misschien een jong gast erbij (nie van 't forum)....Bart heet hij (17 jaar)....meebie meebie
Zijt gij goed af als ze u brengen. Komt ze u ook halen na den aprés. :drunk:
Breng Bart maar gerust mee, dan hebben die jong gasten onder elkaar ook wat te vertellen.
koerserke92 schreef:sorry mannen ik kan de 26dec niet mee komen :(
@ koerserke : Spijtig John, een andere keer dan maar.

--------------------------------------------------------------------------
Deelnemers voor 26 Dec.:
zelfgemaakte route, vertrek 12h30.
1. Liberodger
2. erik.b
3. lucien
4. Wouter512
5. Nero
6. Nefertete-----------------------Farao 1
7. Neobiker,vanhetspookbos--Farao 2
8. Bart meebie meebie!
9. EasyDeluxe
10 LX
11 ...............?

Nog iemand gelieve dan je naam bij te schrijven (namen kopieren, nieuw antwoord, plakken en je naam er bij schrijven).
Gebruikersavatar
Jeffry
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: za 03 jun 2006 18:39
Rijdt met: Santa Cruz Bronson C + Nicolai Argon AM
Contacteer:

Bericht door Jeffry »

Deelnemers voor 26 Dec.:
zelfgemaakte route, vertrek 12h30.
1. Liberodger
2. erik.b
3. lucien
4. Wouter512
5. Nero
6. Nefertete-----------------------Farao 1
7. Neobiker,vanhetspookbos--Farao 2
8. Bart meebie meebie!
9. EasyDeluxe
10 LX
11 Jeffry
12 Michel

Voilla Roger de 2 Shoppingboy's :-D van Genk gaan ook mee om eens rustig te bike 8)
Een goeie souples training en bij een klim kracht training voor ons. =P~
En voor te douche en bike washing komen bij U thuis :lol:

See you vrijday.
Grt, Jeffry
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Ik had het gehoopt maar niet verwacht dat jullie er bij zouden zijn, maar ge weet toch wel dat het tempo voor jullie toch wel te veel gaat zijn. :P :lol: Als ge nu nog een klim krachttraining nodig hebt komt het met jullie shoppinggirls euhhh..... boys nooit meer goed. 8)
Ben vandaag nog enkele mooie afgelegen stukjes gaan verkennen, en morgen moeten we alles nog samen voegen en in elkaar laten passen. Ik kijk er zelf naar uit hoe het resultaat zal zijn. :bounce: :bounce:

Allez tot vrijdag dan om 12h30 aan de Euro/Apotheek.
Ps : Als gij uwe rug wilt wassen in mijn douze, dan wil mijn vrouw haar douze wassen in u bad. :lol: :lol:

Aan eenieder nog Prettige en veilige Feestdagen gewenst!!
viper2
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 22:45

Bericht door viper2 »

Wohoo kijk er al naar uit.

PS ik heb 6 weken niet deftig kunnen trainen wegens een spier scheur.

Tot dan
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Update.

Bericht door Jolyrodger »

Deelnemers voor 26 Dec.:
zelfgemaakte route, vertrek 12h30.
1. Liberodger
2. erik.b
3. lucien
4. Wouter512
5. Nero
6. Nefertete-----------------------Farao 1
7. Neobiker,vanhetspookbos--Farao 2
8. Bart meebie meebie!
9. EasyDeluxe
10 LX
11 Jeffry
12 Michel
13 viper2
14 Martin01
15 Ivo
16 Jente
17 Kris W.
18 Steven K.
19 ..............?

Plaats van bijeenkomst is tegenover Apotheker Lauwers Boxbergstraat 90 Genk-Boxbergheide.

Vanaf Cmine Winterslag richting Zonhoven, 1ste rotonde 3de afslag, 2de rotonde rechtdoor, 3de rotonde 3de afslag, dan begin Boxbergstraat, direct t.g.o. Apotheek.
Het vertrekuur is voorzien om 12h30.
Laatst gewijzigd door Jolyrodger op vr 26 dec 2008 11:45, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wouter.u
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 10 sep 2008 20:16
Rijdt met: Stevens glide 2010

Bericht door Wouter.u »

roger ge zijt goed bezig voor het mountainbike clubke op te richten :p:D
Martin01
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 25 dec 2008 11:49
Rijdt met: minerva

nog meer volk

Bericht door Martin01 »

En Kris W en Steven K komen ook meedoen.

dus dat is 18 en 19.
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

8) t is weeral voorbij en ik moet zeggen het was =D> . Een prima initiatief om eens met gelijkgezinden op pad te vertrekken. We waren toch met meer dan 15. Enkele kende ik al. Roger gaf enkele instructies om elkaar niet kwijt te rijden en daarna vertrokken we richting Schemersberg. Daar bij het allereerste klimmetje bemerkte ik da mijn snelspanner van mijn achterwiel los zat. Even een breukje in de groep en toen we bovenkwamen waren we de kopgroep al kwijt. Maar een gsm doet wonderen. Das was trouwens de enige keer van de hele rit dat er iets misliep. Roger had alle kleine wegjes/singeltracks verzameld en ze aan ons voorgeschoteld. Eerst via het bosje achter het jongenstehuis waar we een mooi klimmetje kregen. Roger liet daar ons een afgrondje zien waar hij in zijne jonge tijd wel afdurfde. Vervolgens richting melberg. Daar is het altijd leuk biken, die streek heeft véél mogelijkheden. Onder de Westerring door naar de andere kant van de Melberg waar ons weer een klimmetje en een singletrack werd aangeboden. Daarna richting de Maten. Ik had dit stukje nog nooit gereden. In het bos aan het kanaal kende ik wel wat paadjes maar Roger had de streek daar goe verkend en hierdoor maakte we daar een prachtig lusje in dit bos. hier ga ik zeker nog eens terugkomen. Van hieruit richting Bokrijk. In Bokrijk moest je wel opletten da je géén wandelaar onder je bike kreeg. Op het einde kregen we nog een klein modderstrookje, da we nie méér gewend waren. En zo naar binnen bij café Boxberg. De slot van veldritkoers was juist op TV. Roger die nog wa reklame maakte voor zijn clubje. Kortom een Prachtige Namiddag. Ik heb er echt van genoten. Het was een mooi groepje da met elkaar rekening hield en zonder onnodige stops. Dit vraagt om herhaling in 2009! :bounce:
viper2
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 22:45

Bericht door viper2 »

Roger,

Super gedaan man. Ik heb ervan genoten. Het was een zeer leuke tocht enkel zonde dat ik me niet mocht douchen bij U thuis ;).

Groeten
Plaats reactie