zoek bikers in omgeving van stekene

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Outdoorfun
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 08:58
Rijdt met: Merida

zoek bikers in omgeving van stekene

Bericht door Outdoorfun »

woon hier nog nie lang en bike ook nog nie echt lang , gidsen die de streek goe kennen en regelmatig aandoen zijn dus welkom

sportieve groeten
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Hallo,

Ik woonde vroeger in Stekene (nu regio Brugge).
Destijds heb ik ook al eens een topic op dit forum geopend dat tot vrij recentelijk nog liep.
Ik stel voor dat je draad terug opppikt in het topic "Omgeving StekeneMoerbeke-De Klinge-Hulst-..." om zo in contact te komen van de streek en info over de streek.

Ik heb destijds ook een route uitgewerkt en op digitaal formaat gezet met een marathon die al het mooiste van de streek omvatte.
De kaart kan ik je niet meer bezorgen, maar er zijn er verschillende forummers (waaronder stimpie al ik het mij goed herinner) aan wie ik ze wel heb bezorgd.
venusexpress
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 21:05
Rijdt met: Minerva outback

Bericht door venusexpress »

Hey outdoorfan,

Woon ook in Stekene, bike nu ongeveer een jaar.
Heb gelezen dat ze een bewegwijzerde route hebben uitgestippeld die vertrekt aan de sporthal in de Nieuwstraat. Er is een lus van 18 km (groen), 34 km (blauw) en 47 km (rood).

Mijn pa heeft ze vorige week geprobeerd en blijkbaar staat de bewegwijzering nog niet volledig op punt.
Ben wel van plan om ze één van de komende weken eens uit te proberen. Als je zin hebt om mee te gaan, laat je maar iets weten.
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Bericht door fredo »

tja, ik ben van stekene, maar hou me niet echt bezig met het xc-racen. (eerder op t gemak wa toeren enzo, en k heb nou toch mn poot gebroken). Ik raad aan: neem een planneke van stekene en zoek op:
*stroperbossen
*hellestraatbossen
*klingse bossen (bij de klinge, op de hollandse grens)
*...
Da ligt allemaal bij elkaar en ge kunt der wel nen schone toer in rijde.
Als ge wa verder wilt, zijn der ook nog bossen in waasmunster, belsele, sinaai,....

k zou zeggen gewoon wa rondtoeren, padjes proberen, ... azo enorm groot is het toch allemaal niet.


en ge kunt mss ies zien in topic over die permanente route, der staat nog wel wa volk van stekene tussen. of mss ies mee de club meerijde?
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

hey, ik ben van lochristi, puyenbroeck als ge in die streek, is wel al ietske verder ies wilt bike laat maar iets wete.
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

de streek kemzeke-hulst (stropersbossen) zijn zeer mooi, verder kun je ook richting koewacht rijden.

een aanrader voor deze winter om leuke paadjes te leren kennen in de streek is de ronde van het waasland
www.rondevanhetwaasland.tk
DiDoria
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 01 nov 2005 12:33
Rijdt met: Rockrider 9.1

Bericht door DiDoria »

venusexpress schreef:Hey outdoorfan,

Woon ook in Stekene, bike nu ongeveer een jaar.
Heb gelezen dat ze een bewegwijzerde route hebben uitgestippeld die vertrekt aan de sporthal in de Nieuwstraat. Er is een lus van 18 km (groen), 34 km (blauw) en 47 km (rood).

Mijn pa heeft ze vorige week geprobeerd en blijkbaar staat de bewegwijzering nog niet volledig op punt.
Ben wel van plan om ze één van de komende weken eens uit te proberen. Als je zin hebt om mee te gaan, laat je maar iets weten.
Ik heb deze allemaal al gedaan en ze zijn goed tof!!! Veel bos wel vaak :)
Ik heb hier ook een topic voor bike partner in de zomervakantie (omgeving Sint-Niklaas) dus dat is niet zover (hint :D)
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Hoi, zijn er hier nog mensen op zoek om samen te gaan biken?
Ik ben nog wel maar een beginneling. Ben sinds juli begonnen met de mountainbike, maar mijn partners zijn reeds allemaal afgevallen.
Mijn vader ziet het niet zitten om zoveel te gaan rijden en mijn broer is ziek geworden. Daarom nieuwe mederijders gezocht.
Ik woon zelf op Kemzeke!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Ik woon zelf in stekene en zou graag eens met wat meer mannen gaan rijden. Ik vind het niet erg om mijn tempo aan te passen aan anderen maar het liefst zoek ik wat gevorderde mountainbikers.
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Dan vrees ik dat ik nog efkes zal moeten passen reflex. Ervaren kan ik mezelf toch nog niet noemen. Ik ben nog maar pas gestart met de MTB.
Plaats reactie