Forumoverzicht All about MTB Op zoek naar een bikepartner Bikepacking maatje

Bikepacking maatje

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 08 okt 2017 09:26
terunky Mountainbiker

Zelf al een aantal bikepacking avonturen overleefd. Alleen is maar alleen, dus zoek ik een bikepacking maatje. Wie o wie is er net zo gek op kamperen en fietsen als ik? Neem al je zooi mee op de bike en ga de wildernis in :P volledig zelf support, dus eten, drinken, tentjes, warme kleding op de bike mee. En een x aantal dagen/weken weg. Ik heb nog geen plannen voor zomer 2018, maar er staan wel wat dingen op mijn lijstje oa ardennen, vogezen, luxemburg, oostenrijk, zweden, noorwegen, polen....

Mocht je interesse hebben, en nieuw zijn in de bikepacking wereld. Bikepacking kan met elke bike, zonder jezelf helemaal af te laden met kilo's baggage waardoor je de bocht niet meer door komt. Ik heb er zelfs all mountain mee gereden in zwitserland met succes.

De bikepacking wereld is klein, hopelijk kom ik liefhebbers tegen die met mij op avontuur willen. Mocht je zelf plannen hebben, ik sta open voor bijna elke uitdaging :P

Afbeelding

Bericht ma 04 dec 2017 15:44
Lucién Mountainbiker

Hallo,
Ik ben geïnteresseerd. Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik fiets graag met mijn mtb en ik hou van de natuur.
Hebt u al iemand gevonden ?

Keer terug naar Op zoek naar een bikepartner