Ritje rond Meeuwen vandaag?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Evi Photo
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 jun 2014 12:26
Rijdt met: Cube Access WLS GTC 29"
Contacteer:

Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Evi Photo »

Ja, ik weet het, ik ben er super veel te laat mee, maar ik wil vandaag gaan rijden rond Meeuwen. Moet daar toch zijn in de namiddag. Ik heb wat zitten googlen, maar blijkbaar zijn er daar niet echt bewegwijzerde routes in de buurt. Ik lees dat er coole routes zijn in Oppitter, maar ik heb geen fiets GPS.

Iemand die het daar kent of iemand die een GPS heeft die zin heeft om vandaag nog te gaan rijden? Ik kan tourtjes aan van zo'n 25 km. Late namiddag of vroege avond kan.

Call/text me! 0485544831.

Evi.
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door flipp »

Ik ben juist terug van een tochtje in Opitter-Opoeteren... #-o
Evi Photo
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 jun 2014 12:26
Rijdt met: Cube Access WLS GTC 29"
Contacteer:

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Evi Photo »

Jammer dat ik het niet eerder gepost had dan! Uiteindelijk ben ik nog van Meeuwen tot Opglabbeek gereden, maar dat was niet echt een MTB route. Volgende keer beter voorbereiden!

Moest er iemand mij eens willen introduceren aan die kanten, moogt ge altijd iets laten weten!
scan
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 12 apr 2014 11:02

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door scan »

Er zijn in de buurt heel leuke plaatsen waar je kan fietsen; Opitter, Bergerven, Dilserbos. Als ik nog eens ga zal ik je een berichtje sturen als je mee wilt.
Evi Photo
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 jun 2014 12:26
Rijdt met: Cube Access WLS GTC 29"
Contacteer:

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Evi Photo »

Hoi! Wie wil er morgen daar in de buurt gaan rijden? Ik zou zeggen rond 12u ongeveer, een dik uur, zo'n 25 km. Wie wil me daar de buurt laten zien en vergezellen op een coole rit?
Davina86
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jun 2014 16:00

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Davina86 »

Hoi,

Ik wil in principe wel meegaan (samen met mijn vriendin), maar ken zelf de streek ook niet... En ik denk niet dat er bewegwijzerde routes zijn daar...

Op routeyou staan er wel enkele routes zo te zien (waarvan eentje van 21 km) maar ik weet niet of jij een gps hebt?

Grtjs
Evi Photo
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 jun 2014 12:26
Rijdt met: Cube Access WLS GTC 29"
Contacteer:

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Evi Photo »

Ik heb voorlopig nog geen gps. En er zijn daar inderdaad geen bewegwijzerde routes. Vandaar dus de oproep.

Als jij wel een gps hebt, lijkt me die van 21 km wel een optie. Mag ook in Oppitter of zo zijn, iets in de grote omgeving van Meeuwen.
Davina86
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jun 2014 16:00

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Davina86 »

Ikzelf heb idd geen gps... In opitter ben ik 1x gaan mtb'en, dus ook daar ken ik de weg nog niet echt... In bocholt is er wel een blosoroute, maar ik weet niet of dat voor jou te ver is?

Of als er een andere bloso route is die voor jou een optie is?
Evi Photo
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 16 jun 2014 12:26
Rijdt met: Cube Access WLS GTC 29"
Contacteer:

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Evi Photo »

Bocholt is wat verder voor mij, maar ik kan wel een efforke doen ;)

Alleen lees is niet zoveel goeie commentaren over die route...

Heb je een ander voorstel? Of wil je die van Bocholt eens proberen? Kan in principe nooit kwaad om eens zelf een route te testen en zelf te beoordelen.

Je mag van mij een plaats en tijd geven als je dat graag hebt en dan kom ik naar daar.

Die van Hechtel heb ik gedaan (22 km) en die had wel leuke stukjes. Ook wel wat veel plat, maar een paar superfijne bosstukjes.
Davina86
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jun 2014 16:00

Re: Ritje rond Meeuwen vandaag?

Bericht door Davina86 »

Ik heb je een pb gestuurd.
Plaats reactie