Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Free_ltd »

Foempes schreef:
Foempes schreef:
Free_ltd schreef:Jeeeeezus. Dacht dat we volwassen MTB'ers zijn.
toch niet =;

meer info volgt (krijgt nog effe tijd voor meer uitleg, anders copy/paste ) :evil:
... schreef:fijne kerel gij !! ik mail u maar u doet de moeite niet terug te antwoorden ! arrogantie eerste klas man,proficiat ! u hoeft niet meer te mailen,hoef hem niet meer
fijn berichtje van ... wetende dat ik na welgeteld 33 min geantwoord heb .. :evil: :evil: :evil:


... volgt nog, maar zie eerdere discussies hier nu in een héél ander daglicht 8)
33 minuten? [-X [-X [-X
Sorry, maar dat is erover. Dat is niet erg professioneel van u :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
fatty07
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 nov 2016 13:59

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door fatty07 »

Negatieve ervring met arrogant pietje Foempes:
U reageerde op een bericht dat ik een mtb maat small zocht en u heeft na 33 minuten naar mijn mailadres gevraagd zodat u alle info kon doorsturen maar u heeft mij nooit gemaild ! dus inplaats van u hier voor te stellen als de grote man gelieve dan ook het hele verhaal te vertellen zodat men weet wat een arrogant ventje je bent dat hier graag komt liegen en maar een half verhaal komt vertellen in die zin dat jij den heilige bent!!
Maar trek het u niet aan Leuvenaarke,u bent al even fake als 99% hier

[quote="Free_ltd"][quote="Foempes"][quote="Foempes"][quote="Free_ltd"]Jeeeeezus. Dacht dat we volwassen MTB'ers zijn.[/quote]

toch niet =;

meer info volgt (krijgt nog effe tijd voor meer uitleg, anders copy/paste ) :evil:[/quote]

[quote=" ..."]fijne kerel gij !! ik mail u maar u doet de moeite niet terug te antwoorden ! arrogantie eerste klas man,proficiat ! u hoeft niet meer te mailen,hoef hem niet meer

[/quote]

fijn berichtje van ... wetende dat ik na welgeteld [b][size=150]33[/size][/b] min geantwoord heb .. :evil: :evil: :evil:


... volgt nog, maar zie eerdere discussies hier nu in een héél ander daglicht 8)[/quote]

33 minuten? [-X [-X [-X
Sorry, maar dat is erover. Dat is niet erg professioneel van u :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]
Laatst gewijzigd door fatty07 op di 21 mar 2017 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Edlisjas »

Kunnen we deze discussie hier nu aub afsluiten en ons terug als volwassen mensen gaan gedragen?
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door madskatingcow »

:wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Foempes »

fatty07 schreef:Negatieve ervring met arrogant pietje Foempes:
U reageerde op een bericht dat ik een mtb maat small zocht en u heeft na 33 minuten naar mijn mailadres gevraagd zodat u alle info kon doorsturen maar u heeft mij nooit gemaild ! dus inplaats van u hier voor te stellen als de grote man gelieve dan ook het hele verhaal te vertellen zodat men weet wat een arrogant ventje je bent dat hier graag komt liegen en maar een half verhaal komt vertellen in die zin dat jij den heilige bent!!
Maar trek het u niet aan Leuvenaarke,u bent al even fake als 99% hier

33 minuten? [-X [-X [-X
Sorry, maar dat is erover. Dat is niet erg professioneel van u :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
u vraagt erom ( terwijl ik niet eens je naam heb vernoemd ... dus nogmaals ... dikken boer gij !)

[quote BOER ]
Hallo,

Kan je mij foto’s doorsturen van die Cannondale ? en de info van welk materiaal erop staat en wat de prijs is.

Grts[/quote]

antwoord NA 33 min ..
hi,
fiets is volledig XTR afgemonteerd dual control ... de wielen zijn nu Mavic speedcity's omdat ze toch altijd op de baan rijdt.
ze heeft nog de originele MTB wielen staan volgens mij
ze wil er toch minstens 650€ voor, gezien de staat en afmontage een leuke prijs denk'k
kan er eventueel nog andere handvaten, barends , enz bij doen , heb ik nog liggen hier
mocht je nog meer info wensen ....
groeten

voila, en verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken ... Fatsie mag sudderen in z'n eigen vet :lol:
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Foempes »

Negatieve ervring met arrogant pietje Foempes:
U reageerde op een bericht dat ik een mtb maat small zocht en u heeft na 33 minuten naar mijn mailadres gevraagd zodat u alle info kon doorsturen maar u heeft mij nooit gemaild ! dus inplaats van u hier voor te stellen als de grote man gelieve dan ook het hele verhaal te vertellen zodat men weet wat een arrogant ventje je bent dat hier graag komt liegen en maar een half verhaal komt vertellen in die zin dat jij den heilige bent!!
Maar trek het u niet aan Leuvenaarke,u bent al even fake als 99% hier


nu pas volledig gelezen ... Leuvenaarke, manmanman :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Hans wynants »

zelf ook al problemen met deze persoon Foempes . hij maakt trouwens regelmatig een ander account aan! is eigenlijk een verdoken verkoper die in het zwart een handel drijft!!

zelf ook op een zeer arrogante manier behandelt geweest een paar maanden geleden! zo'n personen zouden best geblocked worden op hun ip adres ! kunnen ze op pagina's als deze echt wel missen !

ooit zelfs een RC auto gekocht, is toen perfect gelopen. maar blijkbaar is de man echt gefrustreerd geraakt! misschien hoog tijd om een echte job te zoeken... ipv zich af te reageren op andere mensen !
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Hans wynants »

super ervaring met Peerdepiet , zelfs thuis komen leveren!! (o) een echte aanrader !!!
fatty07
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 11 nov 2016 13:59

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door fatty07 »

Logica !!! je zegt "misschien hoog tijd om een echte job te zoeken... ipv zich af te reageren op andere mensen" maar je doet het zelf =D> je hebt hier trouwens nooit contact gehad met mij ,dus waarom reageren #-o
Jij en 99% hier denken dat dit forum hun leven is.....jullie staan op met dit forum en jullie gaan slapen met dit forum maar gaan rijden is een andere zaak :roll: wauw,cool leven hebben jullie !!!
En "verkoper die in het zwart handel drijft" !! heb gewoon vele fietsen en stock,sorry dat u hierdoor jaloers bent en nu uw frustratie hier komt uiten ](*,)
Mss eens uw fietske nemen en enkele km's gaan maken,zal u goed doen ! enfin,ik ga mijn 6de ritje van deze week beginnen.

:off:


[quote="Hans wynants"]zelf ook al problemen met deze persoon Foempes . hij maakt trouwens regelmatig een ander account aan! is eigenlijk een verdoken verkoper die in het zwart een handel drijft!!

zelf ook op een zeer arrogante manier behandelt geweest een paar maanden geleden! zo'n personen zouden best geblocked worden op hun ip adres ! kunnen ze op pagina's als deze echt wel missen !

ooit zelfs een RC auto gekocht, is toen perfect gelopen. maar blijkbaar is de man echt gefrustreerd geraakt! misschien hoog tijd om een echte job te zoeken... ipv zich af te reageren op andere mensen ![/quote]
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Bericht door Hans wynants »

voor u is het u leven geloof ik, u probeert er u brood mee te verdienen... , geen contact gehad met u? kort geheugen ook al dan blijkbaar...

ik vraag me toch echt af waar het ergens verkeerd is gegaan bij u ? toen ik bij u in de tuin ben geweest , en u me zelfs u roofvogel hebt laten zien, u was alles behalve gefrustreerd... een mens kan blijkbaar veranderen...

en geloof me, jaloers ben ik zeker niet... ik kan miss niet elke dag gaan fietsen, maar heb dan ook een echte voltijdse Job.

wat betreft de vele fietsen en stock... zou ik toch mee oppassen , tenzij u hier een ondernemingsnummer voor heeft , bent u zeker in de fout ... probeer zo min mogelijk mensen af te pissen tenzij je graag hebt dat er eens iemand mee verder gaat... ze moeten niet ver zoeken om bewijzen te vinden !





fatty07 schreef:Logica !!! je zegt "misschien hoog tijd om een echte job te zoeken... ipv zich af te reageren op andere mensen" maar je doet het zelf =D> je hebt hier trouwens nooit contact gehad met mij ,dus waarom reageren #-o
Jij en 99% hier denken dat dit forum hun leven is.....jullie staan op met dit forum en jullie gaan slapen met dit forum maar gaan rijden is een andere zaak :roll: wauw,cool leven hebben jullie !!!
En "verkoper die in het zwart handel drijft" !! heb gewoon vele fietsen en stock,sorry dat u hierdoor jaloers bent en nu uw frustratie hier komt uiten ](*,)
Mss eens uw fietske nemen en enkele km's gaan maken,zal u goed doen ! enfin,ik ga mijn 6de ritje van deze week beginnen.

:off:

Hans wynants schreef:zelf ook al problemen met deze persoon Foempes . hij maakt trouwens regelmatig een ander account aan! is eigenlijk een verdoken verkoper die in het zwart een handel drijft!!

zelf ook op een zeer arrogante manier behandelt geweest een paar maanden geleden! zo'n personen zouden best geblocked worden op hun ip adres ! kunnen ze op pagina's als deze echt wel missen !

ooit zelfs een RC auto gekocht, is toen perfect gelopen. maar blijkbaar is de man echt gefrustreerd geraakt! misschien hoog tijd om een echte job te zoeken... ipv zich af te reageren op andere mensen !
Plaats reactie