Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper

Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
Gebruikersavatar
wessell
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 25 mar 2006 18:09
Rijdt met: een witte en ooit een zwarte
Contacteer:

Bericht door wessell »

Dikke + voor ExOMaNiaC

netjes verpakt en derrie in nieuwstaat
Gebruikersavatar
RedC
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 12:20
Rijdt met: Trek 6700 Disk '10 - Cube Reaction '09
Contacteer:

Bericht door RedC »

Dikke vette + voor geitenboer! :-D
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

=D> =D> voor Freddy Fresh
snelle en correcte afhandeling!
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

slechte ervaringen met sisse

Bericht door Jeanke6 »

Eerder slechte ervaringen met sisse:

In de namiddag getelefoneerd over de verkoop. Alles in kannen en kruiken. Ik had bevestigd dat ik de vork zeker zou kopen. Hij had bevestigd dat hij hem niet aan iemand anders zou verkopen. Afspraak tussen 21u en 22u bij hem thuis.
Ik om half negen onderweg toen ik een telefoontje kreeg: vork is verkocht.
Tof om zo zaken te doen! Voor niks sneller naar huis gekomen, voor niks naar daar gereden en op die manier een andere vork laten schieten.
Jullie zijn gewaarschuwd, er zijn geen zekerheden bij sisse en afspraken worden niet nagekomen.
Jammer, na meer dan een jaar op't forum is dit m'n eerste slechte ervaring en de eerste keer dat ik me in't zak gezet voel.
sisse
Mountainbiker
Berichten: 120
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 22:51
Rijdt met: Orbea ALma OMG

slechte ervaringen met sisse

Bericht door sisse »

Ik had 8 personen welke geïnteresseerd waren voor de vork.
Er waren zelfs mensen bij die me vroegen om direct geld op mijn rekening te storten zonder dat ze de vork in kwestie gezien hadden,wat ik niet gedaan heb.Tegen diene Jan had ik aan de telefoon gezegd dat ik de vork voor hem NIET wou reserveren omdat er gewoonweg te veel geïnteresseerden waren.Ik vertelden hem dat ik de vork zou verkopen aan de persoon die zich het eerst bij mij thuis aanbood.En nu er is iemand hem voor geweest ni meer of ni minder.En ik kan geen afspraken na komen die ik niet gemaakt heb.
scalpel 1
Mountainbiker
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 15 sep 2008 10:33
Rijdt met: cannondale scalpel 1 carbon

Bericht door scalpel 1 »

he sisse vindt dit geen stijl van zakendoen.

maak goede afspraken met 1 persoon en vertel tegen de andere dat ze verkocht is.

dat had je deze messerie kunnen voorkomen.

gr scalpel1
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Bericht door Jeanke6 »

scalpel 1 schreef:he sisse vindt dit geen stijl van zakendoen.

maak goede afspraken met 1 persoon en vertel tegen de andere dat ze verkocht is.

dat had je deze messerie kunnen voorkomen.

gr scalpel1
Dat vond ik ook, daarom dat ik dit hier ven kwijt wil.

Ik vroeg letterlijk 'Verkoop de vork dan niet voor negen uur, anders kome ik voor niks". Sisse zijn antwoord: "Neenee, zo ben ik niet".

Wel dus. Maar ik heb m'n lesje wel geleerd en maak hier verder geen woorden aan vuil.
Roeki
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: di 04 jan 2005 22:32
Rijdt met: nen harde, ne zachte en ne racer

Re: slechte ervaringen met sisse

Bericht door Roeki »

Jeanke6 schreef:Eerder slechte ervaringen met sisse:

In de namiddag getelefoneerd over de verkoop. Alles in kannen en kruiken. Ik had bevestigd dat ik de vork zeker zou kopen. Hij had bevestigd dat hij hem niet aan iemand anders zou verkopen. Afspraak tussen 21u en 22u bij hem thuis.
Ik om half negen onderweg toen ik een telefoontje kreeg: vork is verkocht.
Tof om zo zaken te doen! Voor niks sneller naar huis gekomen, voor niks naar daar gereden en op die manier een andere vork laten schieten.
Jullie zijn gewaarschuwd, er zijn geen zekerheden bij sisse en afspraken worden niet nagekomen.
Jammer, na meer dan een jaar op't forum is dit m'n eerste slechte ervaring en de eerste keer dat ik me in't zak gezet voel.
Blijkbaar toch verkeerde afspraken gemaakt, er zijn wel zekerheden bij de Sisse. Steeds topmateriaal, aan mooie prijzen! Heb er alleen positieve ervaringen mee.
Gebruikersavatar
egidius
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 05 aug 2009 10:04
Rijdt met: cube attention [magura edition,fournales fork]; rockrider 8.1 ; merckx koersfiets

Bericht door egidius »

dank aan gismo ;)
perfecte verkoop en levering
Viper the Biker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 apr 2010 11:16
Rijdt met: ON ONE Inbred Single Speed

Bericht door Viper the Biker »

Dikke + voor Kokhi :wink:

Zeer nette spullen voor een nette prijs =D>
Plaats reactie