STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Cuberacer
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 31 jan 2008 00:54
Rijdt met: Cube Oro K18 Reaction

Bericht door Cuberacer »

Zaskar staat scherp se! Da zien we graag! :lol: Zal plaatske vrijhouden voor u, ga rustig vertrekken voor de lange afstand! :P
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Bericht door zaskar72 »

ge moogt gerust zijn dak scherp sta da wordt daar de race van mijn leven tenminste als ik ni opsta met "flanelle" benen en dat weet ik pas 17de zelf hé !!

ik ga daar alles geven man maw het is alles of niks en daarmee bedoel ik dak ga risico's nemen indien mogelijk.

Bij heren 29km staan al 100 inschrijvingen laat ons zeggen nog 50 erbij den dag zelf..

ik ga voor 1/3 da wil zeggen op 150/3= top 50

en ohhhhhhhhhhh ja alles hangt zovel af van de startpositie
ik ben ene die zolang mogelijk wil opwarmen hé en vermits ik moeilijk met mijne rol in den box kan staan tot de laatste 5 min zal ik iets anders moeten doen hé op de dijk dus wa heen en weer bollen. Maar dan naar den box gaan en ni meer tussenkunnen dan wordt ik zot.

Ge zult me wel herkennen ZASKAR72 gaat uitpakken !!!!
Ik zeg altijd: "Als ge ni opvalt door te winnen moet ge U op een andere manier in de kijker stelen!!!" En zijt maar gerust dat ge me zult opmerken!!!

kzal is een fotooke posten van mijnen outfit dan weet gewie ik ben en roept ge maar !!!
Ah ja mijne roepnaam is BIKEMAN !!!

Woehahahaha BIKEMAN rules on the beach !!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:
thyboracing
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 07:44
Rijdt met: Focus

Bericht door thyboracing »

Ik zet mij wel vanachter in die box, kan dan alleen maar plaatsen goedmaken en uit de wind zitten ...
Vraag me toch af of dat nu zoveel zal uitmaken, zelfs op die korte afstand ...
inv
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 okt 2007 21:08
Rijdt met: Merida

Bericht door inv »

Is inderdaad niet zo belangrijk. Maar als er 200 man voor u vertrekt en jij start met overwinnings ambities... :)
thyboracing
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 07:44
Rijdt met: Focus

Bericht door thyboracing »

inv schreef:Is inderdaad niet zo belangrijk. Maar als er 200 man voor u vertrekt en jij start met overwinnings ambities... :)
Inderdaad de ambitie bij mij is vooral de streep halen zonder sterretjes te zien
slik20
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 19:39
Rijdt met: ridley ignite c team 29er

Bericht door slik20 »

[quote]Ik zet mij wel vanachter in die box, kan dan alleen maar plaatsen goedmaken en uit de wind zitten ...
Vraag me toch af of dat nu zoveel zal uitmaken, zelfs op die korte afstand ...


het maakt toch wel wat uit hoor ikzelf heb al een paar jaar meegedaan in knokke en wou ook eens top 50 rijden(dan mag je het jaar erop in de eerste box staan) na veel proberen toch twee jaar geleden heel vroeg in de tweede box gaan staan en ja hoor ik was erbij heb toen de 46ste plaats behaald
vorig jaar mocht ik dan normaal gezien in de eerste box staan maar had drie maanden voordien zwaar ongeval gehad (opgeschept van auto en heup gebroken) dus dit jaar valt alles weer van vooraf aan te doen
astratuner
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 10 jan 2008 12:36
Rijdt met: Ridley Shark

Bandenkeuze

Bericht door astratuner »

Hey,
Ik lig hier met 2 paar banden maar kweet niet goed de welke ik zou opleggen. De NN heeft meer noppen, en daardoor mss te veel grip voor het zand, maar is smaller dan de FF. Ik had gedacht van de FF vooraan en de NN achteraan te leggen.
Weet iemand hier iets meer over aub?
Deze 2 zijn het: de Noby Nic maat 26 x 2.1
de Furious Fred maat 26 x 2.25
Alle 2 van Schwalbe.
En met welke druk zou ik dan rijden? ik weeg +-82kg.

Alvast bedankt voor uw reacties!
Groeten Kristof
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2227
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Bandenkeuze

Bericht door zaskar72 »

astratuner schreef:Hey,
Ik lig hier met 2 paar banden maar kweet niet goed de welke ik zou opleggen. De NN heeft meer noppen, en daardoor mss te veel grip voor het zand, maar is smaller dan de FF. Ik had gedacht van de FF vooraan en de NN achteraan te leggen.
Weet iemand hier iets meer over aub?
Deze 2 zijn het: de Noby Nic maat 26 x 2.1
de Furious Fred maat 26 x 2.25
Alle 2 van Schwalbe.
En met welke druk zou ik dan rijden? ik weeg +-82kg.

Alvast bedankt voor uw reacties!
Groeten Kristof

2x FF opleggen en druk is 1.8 a 1.9 max
astratuner
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 10 jan 2008 12:36
Rijdt met: Ridley Shark

Bericht door astratuner »

Hey Zaskar merci voor uw tip.
Tot in Blankenberge.

:-D :-D
Gebruikersavatar
tjetn bloelink
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: za 16 jun 2007 08:18
Rijdt met: Scott 2007, en weldra cube

Bericht door tjetn bloelink »

heeft er iemand een idee of je beter een lange broek aan doet of een korte om te rijden langs de kustlijn
Plaats reactie