BK beachrace Oostende 20/12/15

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
vince79
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 03 jan 2014 11:39
Rijdt met: CUBE LTD CC

BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door vince79 »

Zou graag de 64 km eens meedoen de 20 ste december !
Mijn vraag is als ik De Panne LL gereden heb in 2u38 , zou het haalbaar (niet mathematisch ;-) ) om in Oostende binnen de tijd (3u) aan te komen ?
Kwestie van parcours ofzo en rij nog met 26er !
imb
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: do 10 nov 2011 22:14
Rijdt met: cube ltd sl + pro winner

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door imb »

vince79 schreef:Zou graag de 64 km eens meedoen de 20 ste december !
Mijn vraag is als ik De Panne LL gereden heb in 2u38 , zou het haalbaar (niet mathematisch ;-) ) om in Oostende binnen de tijd (3u) aan te komen ?
Kwestie van parcours ofzo en rij nog met 26er !
oostende is een sneller parcour dan de panne , dat moet zeker lukken
Fishing Foggy
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 15 okt 2015 14:27
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert, Pro Winner Deluxe XT beachbike

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door Fishing Foggy »

Als het een editie is als vorig jaar gaat dit zeker lukken. Strand ligt er wel iets minder goed bij dan De Panne en er zijn wat golfbrekers die je over moet. Als het echter een editie is zoals 2 jaar geleden met een sterke wind uit zee of een sneeuweditie zoals 3 jaar geleden dan is het andere koek...

In elk geval: gewoon deelnemen en bikkelen!
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door SD2E »

Als ge niet in slaap valt onderweg want tis 15km rechtdoor meewind (of omgekeerd), keren, 15km rechtdoor tegenwind, keren, 15km rechtdoor meewind, keren, 15km rechtdoor tegenwind :lol: :lol: :lol:

Saaie beachrace...
imb
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: do 10 nov 2011 22:14
Rijdt met: cube ltd sl + pro winner

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door imb »

en de prijs dan :-? 30 eurokes om 32 km te rijden :-k
toch voor diegene die voor de korte afstand kiezen
vince79
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 03 jan 2014 11:39
Rijdt met: CUBE LTD CC

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door vince79 »

Ga hem uiteindelijk niet rijden ! Ten eerste niet goedkoop en het zal al spannen om op de uitslag met deadline 3u te staan ! :roll:
En het is eigenlijk maar 2 keer heen en 2 maal terug rijden wat niet zo uitdagend lijkt ...
Het zal een rit van 75 km in St Denijs Zwevegem worden met andere banden natuurlijk en maar voor 4 EUR met 3 bevoorradingen :wink:
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door DonFre »

SD2E schreef:Als ge niet in slaap valt onderweg want tis 15km rechtdoor meewind (of omgekeerd), keren, 15km rechtdoor tegenwind, keren, 15km rechtdoor meewind, keren, 15km rechtdoor tegenwind :lol: :lol: :lol:

Saaie beachrace...

Of zoals 2 jaar geleden, constante zijwind uit de zee... Plezante voormiddag :-?
Gebruikersavatar
turbomugge
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 14:58
Rijdt met: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door turbomugge »

Moesten jullie weten wat de kosten zijn aan de bond Ed... Voor het inrichten van een Bk om uiteindelijk de sport een meerwaarde te geven zouden jullie wss wel begrijpen waarom inschrijving 25€ kost...het enige dak hier lees is saai,duur...terwijl ik heel zeker weet dat de race zondag alles behalve saai zal zijn....maar als t nie meer doorgaat zalt gezaag zijn omdat er "weeral"een beachrace minder is...
jfcb
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: za 28 apr 2007 16:17
Rijdt met: Cube

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door jfcb »

turbomugge schreef:Moesten jullie weten wat de kosten zijn aan de bond Ed... Voor het inrichten van een Bk om uiteindelijk de sport een meerwaarde te geven zouden jullie wss wel begrijpen waarom inschrijving 25€ kost...het enige dak hier lees is saai,duur...terwijl ik heel zeker weet dat de race zondag alles behalve saai zal zijn....maar als t nie meer doorgaat zalt gezaag zijn omdat er "weeral"een beachrace minder is...
ik kan er wel inkomen dat sommige het saai en duur vinden. Ik heb al heel wat bikers gezien die precies een toertocht komen rijden tijdens een strandrace (en als ze dat willen moeten ze dat zeker doen). Als je echter wilt racen, is het zelden saai en maakt het parcours niet veel uit.
Gebruikersavatar
lange77
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 00:16
Rijdt met: Trek

Re: BK beachrace Oostende 20/12/15

Bericht door lange77 »

Heeft er ook iemand een adres waar wij onze nummers moeten afhalen ?
Plaats reactie