Crest of Arch

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Crest of Arch

Bericht door steviejanneke »

vandaag mijn setje gehaald van Swooth: American classic naven met Arch velgen

benieuwd hoe ze lopen (ook mijn eerste 29") die ik opgebouwd heb dus ben benieuwd...
ik heb wel het gevoel dat de midden van de band enkele mm uit de midden van de achterbrug is...
(maar dat kan natuurlijk ook wel aan de band liggen schwalbe is niet altijd..... "perfect")
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Re: Crest of Arch

Bericht door Jeanke6 »

steviejanneke schreef:vandaag mijn setje gehaald van Swooth: American classic naven met Arch velgen

benieuwd hoe ze lopen (ook mijn eerste 29") die ik opgebouwd heb dus ben benieuwd...
ik heb wel het gevoel dat de midden van de band enkele mm uit de midden van de achterbrug is...
(maar dat kan natuurlijk ook wel aan de band liggen schwalbe is niet altijd..... "perfect")
Band andersom monteren en dan weet je het. Hoop voor jou dat het dat is. Wiel is 99,99% waarschijnlijk wel in center als he van bij Rob komt. Bij mij was echter m'n achterbrug scheef getrokken. Wel nieuw frame gekregen, maar leuk is anders. Hetzelfde trouwens ook al eens voorgehad met een SID voorvork...
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Re: Crest of Arch

Bericht door Jeanke6 »

endorfin schreef:
Jeanke6 schreef:Misschien ook de Ryde trail aan de opties toevoegen?
Neen dat is zwakke boel, de velg wang is te zwak gemaakt.
Dan is de ryde 28mm een betere optie.

Of gewoon een bor 366, die zijn nog altijd de referentie als je licht/sterkte bekijkt.

Spank zou ook goed zijn, maar nog niet kunnen testen
Die commentaren hoorde ik ook van de XC, maar de trail en de enduro zouden wel dik in orde zijn. Meningen verschillen blijkbaar, ik moei me niet zo lang ik er zelf niet mee gereden heb :-)
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Crest of Arch

Bericht door steviejanneke »

Jeanke6 schreef:
steviejanneke schreef:vandaag mijn setje gehaald van Swooth: American classic naven met Arch velgen

benieuwd hoe ze lopen (ook mijn eerste 29") die ik opgebouwd heb dus ben benieuwd...
ik heb wel het gevoel dat de midden van de band enkele mm uit de midden van de achterbrug is...
(maar dat kan natuurlijk ook wel aan de band liggen schwalbe is niet altijd..... "perfect")
Band andersom monteren en dan weet je het. Hoop voor jou dat het dat is. Wiel is 99,99% waarschijnlijk wel in center als he van bij Rob komt. Bij mij was echter m'n achterbrug scheef getrokken. Wel nieuw frame gekregen, maar leuk is anders. Hetzelfde trouwens ook al eens voorgehad met een SID voorvork...

band afgehaald en gekeken... Wiel is Perfect in Center !!!

Rob is inderdaad een artist !! Perfect setje wielen gekocht !!!
en wat mooi materiaal dat ze bij swooth liggen hebben....
ik weet niet veel (geen eigenlijk) fietsmakers die zo bike's staan hebben...
Plaats reactie