Summer Bike Festival 2012 - zat 30 juni en zon 1 juli

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ja mannekes t was de moeite ze, vorig jaar met schrik derdoorgereden (gn ervaring) dt jaar genoten maar ook afgezien, tikker schoot direct omhoog. Meer en beter om het zo te zeggen. T enige mindere maar is eigen fout, was ergens verkeerd gereden met als gevolg dat ik de finish stukken ook al in het begin gedaan heb, dus dubbele pret.
Heb aan de start iemand aan de lijn gehad, denk Flashing, de stukken tussen de Schorre passages waren t zelfde als vorig jaar. Heb ervan genoten, enkel de 21 km naar huis terug waren niet zo wijs, constant wind op kop of serieus op zijkant.
Toppertje als de bepijling blijft hangen zal ik er zeker deze zomer nog eens doorgaan...
Vond de standjes idd wat minder en afspuitstand maar dat zijn details ik was er voor het biken en ging hem sowieso bij het thuiskomen nog eens moeten afkuisen.
Plaats reactie