GPS komt los van houder

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

[/quote]ja, maar de etrex vista cx werkt met een ander... op de gpsshop vond ik enkele het volledige achterkantje, maar dat past niet omwille van het feit dat de cx nog met een geheugenkaartje werkt en dat dus anders zit...

Omdat ik een touratech houder heb, verkoop ik zowel clip als stuurhouder (heb zowel een brede als een smalle). Splinternieuw. ik heb trouwens ook een batterijvakdeksel van de CX op overschot. Apart kan ik de clip moeilijk verkopen, want dan vind ik gene koper voor de stuurhouders. Wat wil je eraan geven?
[/code]
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

ja, maar de etrex vista cx werkt met een ander... op de gpsshop vond ik enkele het volledige achterkantje, maar dat past niet omwille van het feit dat de cx nog met een geheugenkaartje werkt en dat dus anders zit...
Omdat ik een touratech houder heb, verkoop ik zowel clip als stuurhouder (heb zowel een brede als een smalle). Splinternieuw. ik heb trouwens ook een batterijvakdeksel van de CX op overschot. Apart kan ik de clip moeilijk verkopen, want dan vind ik gene koper voor de stuurhouders. Wat wil je eraan geven?
Plaats reactie