Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Bericht door vj »

niks mis mee, t'is gewoon die firmware 3.20 heb dat ook voor gehad, ben inmiddels terug naar 3.10 gegaan en geen probleem meer.
Garmin heeft trouwens die 3.20 van hun site gehaald. Denk dat hun magazijn inmiddels vol ligt met vastgelopen edgkes #-o
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

vj schreef:niks mis mee, t'is gewoon die firmware 3.20 heb dat ook voor gehad, ben inmiddels terug naar 3.10 gegaan en geen probleem meer.
Garmin heeft trouwens die 3.20 van hun site gehaald. Denk dat hun magazijn inmiddels vol ligt met vastgelopen edgkes #-o
hoe kan ik terug naar de vorige firmware ??
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Bericht door vj »

Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

vj schreef:T'is wel int Tengels https://forums.garmin.com/showthread.php?t=12584
ok bedankt ik heb nu terug de 3.10 firmware
en nu maar hopen dat dit helpt
Gebruikersavatar
DodgeW200
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: di 24 feb 2009 10:55
Rijdt met: Kona HeiHei Deluxe custom

Bericht door DodgeW200 »

vj schreef:niks mis mee, t'is gewoon die firmware 3.20 heb dat ook voor gehad, ben inmiddels terug naar 3.10 gegaan en geen probleem meer.
Garmin heeft trouwens die 3.20 van hun site gehaald. Denk dat hun magazijn inmiddels vol ligt met vastgelopen edgkes #-o

Ik heb de mijne vastgelopen binnengedaan eind july en eind augustus heb ik gewoon een volledige nieuwe gekregen met terug versie 3.10 op.
Sinds geen probleem meer.
Bazeken
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 03 mar 2003 17:28
Rijdt met: Cannondale RZ140

Bericht door Bazeken »

Kan je op één of andere manier de gereden rit (die dus in de geschiedenis zit) duidelijk op de kaart tonen? Ik bedoel zoals je bij de opgeslagen ritten de kleur kan wijzigen.
Bij de geschiedenis kan dit wel min of meer via navigeer naar; maar dan krijg ik een echte navigatie, en dat wil ik niet....
Eerst overzetten naar PC, om dan als gpx bestand terug in te laden lukt natuurlijk wel
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

Bazeken schreef:Kan je op één of andere manier de gereden rit (die dus in de geschiedenis zit) duidelijk op de kaart tonen? Ik bedoel zoals je bij de opgeslagen ritten de kleur kan wijzigen.
Bij de geschiedenis kan dit wel min of meer via navigeer naar; maar dan krijg ik een echte navigatie, en dat wil ik niet....
Eerst overzetten naar PC, om dan als gpx bestand terug in te laden lukt natuurlijk wel
gaat niet
wel bij alle outdoor toestellen
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

Erik.B schreef:
vj schreef:T'is wel int Tengels https://forums.garmin.com/showthread.php?t=12584
ok bedankt ik heb nu terug de 3.10 firmware
en nu maar hopen dat dit helpt
alles weer in orde mijn cadans werkt weer en mijn satelliet ontvangst is zeer goed.
Bedankt voor de hulp =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
vj
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 18:28
Rijdt met: haaifiets met dikke bande en een illegaal moteurke

Bericht door vj »

Erik.B schreef:
Erik.B schreef:
vj schreef:T'is wel int Tengels https://forums.garmin.com/showthread.php?t=12584
ok bedankt ik heb nu terug de 3.10 firmware
en nu maar hopen dat dit helpt
alles weer in orde mijn cadans werkt weer en mijn satelliet ontvangst is zeer goed.
Bedankt voor de hulp =D> =D> =D> =D> =D>
Tof hé, zo ne garmin :roll:
de skerpen
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 13 apr 2008 17:32
Rijdt met: Merida Mission 3000 disc , Ridley Shark

Bericht door de skerpen »

slecht nieuws !

m'n edge 705 is op het werk van m'n fiets gestolen geweest .

'k zit nu met de volgende vraag : Als ik nu een nieuwe koop, passen m'n oude hartslagmeter en cadansteller daar dan op of moet ik terug de bundel kopen met de hele rimram ?

life sucks sometimes
Plaats reactie