Welke GPS?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
Blokske
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 16:50
Rijdt met: Grand Canyon 9.0
Contacteer:

gps voor auto en mtb

Bericht door Blokske »

Welke gps is momenteel het best geschikt voor zowel te navigeren op de gewone wegen zoals tomtom het zou doen (zal ik maar zeggen) . maar ook voor mtb gebruik?
Johan Degraeve
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 dec 2002 23:35
Rijdt met: Van Nicholas Zion

Bericht door Johan Degraeve »

roy schreef:Mrci voor de reacties ik heb mij vandaag een gps60 aangeshaft deze https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=144&pID=6446
Tot nu toe wat mee gepeeld redelijk deftig toestel ik laat jullie weten hoe hij is on the road :wink:

grtz roy.
Ja laat 's weten hoe hij het doet daar in Durbuy !
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Johan Degraeve schreef:
roy schreef:Mrci voor de reacties ik heb mij vandaag een gps60 aangeshaft deze https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=144&pID=6446
Tot nu toe wat mee gepeeld redelijk deftig toestel ik laat jullie weten hoe hij is on the road :wink:

grtz roy.
Ja laat 's weten hoe hij het doet daar in Durbuy !
Jep jep de mannen hebben hem al eens getest in dranouter en ze waren heel content ze moesten wat zoeken in het begin en hebben mesch een maal verkeerd gereden in volle afdaling.


grtz roy
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Re: gps voor auto en mtb

Bericht door ivo »

Blokske schreef:Welke gps is momenteel het best geschikt voor zowel te navigeren op de gewone wegen zoals tomtom het zou doen (zal ik maar zeggen) . maar ook voor mtb gebruik?
Hangt gewoon van het budget af. Is zo moeilijk op te antwoorden.
Indien er geen budgetbeperkingen zijn momenteel de GPSMAP60CSx en binnen enkele maanden misschien de Edge 705.
Plaats reactie