Waar ga je nakijken op je toestel of de koers er is ?
Hoofdmenu > mapje links onderaan> koersen
Het is maar een vraag hé , je weet nooit .
Probleem met Garmin Edge 810 'ongeldige koers'
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Probleem met Garmin Edge 810 'ongeldige koers'
Als het allemaal niet lukt kan je de software nog downgraden
Download het bestand Edge 810 500. gcd deze site http://gawisp.com/perry/edge/" onclick="window.open(this.href);return false; en verander de naam daarna in gupdate.gcd
Wanneer je de naam aangepast hebt plaats je het bestand in de map GARMIN van het interne geheugen , sluit af en start daarna je toestel op . Je zal misschien de vraag krijgen of je de oude versie wel wil installeren .
Download het bestand Edge 810 500. gcd deze site http://gawisp.com/perry/edge/" onclick="window.open(this.href);return false; en verander de naam daarna in gupdate.gcd
Wanneer je de naam aangepast hebt plaats je het bestand in de map GARMIN van het interne geheugen , sluit af en start daarna je toestel op . Je zal misschien de vraag krijgen of je de oude versie wel wil installeren .
Re: Probleem met Garmin Edge 810 'ongeldige koers'
Beny, Solo en iedereen die tips en advies gaf: Bedankt daarvoor!
Mijn excuses dat ik pas zo laat reageer (wil dus zeker niet ondankbaar lijken!) maar ik heb dus de dienst naverkoop van Garmin ingeschakeld omdat niets hielp. Alles sleepte er enorm lang aan maar vorige week bericht gekregen dat mijn toestel vervangen wordt door een nieuw exemplaar. Toestel is door Garmin Belux doorgestuurd naar Garmin UK en daar konden ze (daar ga ik toch van uit) het niet meer herstellen. Echte oorzaak wordt niet gegeven. Het valt me wel op dat ik dit met twee toestellen mee maak. In oktober 2016 toestel gekocht in Decathlon dat meteen die foutmelding gaf. Ander toestel werkte dan tot april 2017 naar behoren maar dan liep het weer fout.
Ik hoop dat het nieuwe toestel nu wel goed zal functioneren. Maar ik raad iedereen met dezelfde problemen vooral aan om Garmin Belux in te schakelen (als je garantie nog loopt) want op internationale fora vond ik heel wat mensen die over het probleem klaagden. Ik ben dus zeker niet de enige. Intussen ga ik zoveel mogelijk koersen via Garmin Connect opladen. Ik vermoed dat de fout ergens ontstaat door in Basecamp een koers door te sturen naar het toestel. Maar als ze er bij Garmin het zwijgen toe doen kan ik alleen maar gissen en vooral blij zijn dat er toch nog een nieuw toestel opgestuurd wordt.
Mijn excuses dat ik pas zo laat reageer (wil dus zeker niet ondankbaar lijken!) maar ik heb dus de dienst naverkoop van Garmin ingeschakeld omdat niets hielp. Alles sleepte er enorm lang aan maar vorige week bericht gekregen dat mijn toestel vervangen wordt door een nieuw exemplaar. Toestel is door Garmin Belux doorgestuurd naar Garmin UK en daar konden ze (daar ga ik toch van uit) het niet meer herstellen. Echte oorzaak wordt niet gegeven. Het valt me wel op dat ik dit met twee toestellen mee maak. In oktober 2016 toestel gekocht in Decathlon dat meteen die foutmelding gaf. Ander toestel werkte dan tot april 2017 naar behoren maar dan liep het weer fout.
Ik hoop dat het nieuwe toestel nu wel goed zal functioneren. Maar ik raad iedereen met dezelfde problemen vooral aan om Garmin Belux in te schakelen (als je garantie nog loopt) want op internationale fora vond ik heel wat mensen die over het probleem klaagden. Ik ben dus zeker niet de enige. Intussen ga ik zoveel mogelijk koersen via Garmin Connect opladen. Ik vermoed dat de fout ergens ontstaat door in Basecamp een koers door te sturen naar het toestel. Maar als ze er bij Garmin het zwijgen toe doen kan ik alleen maar gissen en vooral blij zijn dat er toch nog een nieuw toestel opgestuurd wordt.