Vraag over STRAVA

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Vraag over STRAVA

Bericht door zaskar72 »

Persoon X rijdt een traject.
Ik zie die persoon zijn traject op STRAVA.
Ik heb dat traject zelf nog nooit gereden dus staat niet op mijn STRAVA.

Nu wil ik graag dat traject in mijn STRAVA zodanig dat als ik dat traject voor het eerst rijdt ik mijn tijden kan zien tov:
1. Persoon X
2. Iedereen die dat ooit al reed en nog zal rijden.

En een deel van dat traject wil ik als segment maken maar ik heb dat deel nog nooit gereden. Kan ik dat dan segment maken ?

Men zei mij dat je dat parcours dan moet downloaden eerst via STRAVA...
Ik heb STRAVA op mijn iPhone dus geen Garmin of zo ...

Hoe doe ik dat dan ???
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Vraag over STRAVA

Bericht door janssis werner »

Hallo. Als je een segment overschreden hebt kan je toch altijd na het plaatsen en het niet privé maken van de rit uw segmenten vergelijken. Op strava is ook simpel om na een rit een of meerdere segmenten aan te maken en iets daarna kun je al kijken of andere dit stuk ook gereden hebben en met uwe tijd vergelijken. Wel als het niet privé staat anders zie je alleen uwe tijd. Kijk eens op YouTube daar vindt je hoe je dit doet. Over hoe je een rit van iemand anders kunt na rijden via GPS heb ik geen ervaring. Ik gebruik dit vooral om mijn tijden te vergelijken op bepaalde stukken voor mezelf, zo kan ik wat vergelijken ook al zijn de omstandigheden niet altijd gelijk.

Grtjs.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2224
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Vraag over STRAVA

Bericht door zaskar72 »

Ik bedoel eigenlijk dat ik op Strava een rit vond van iemand die ik ni ken of zo. Een deel van die rit wil ik segment maken. Dan als ik die rit ga rijden voor 1e keer kan ik direct zien wat mijn tijd is op dat stuk en het klassement.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Vraag over STRAVA

Bericht door janssis werner »

Dat gaat niet, rit na rijden en dan zie je uw tijd op de stukken die bestaan. Daarna kun je pas de stukken maken die je voor ogen hebt. Je kunt niet op mijn ritten een segment creëren alleen als je deze narijdt dan wel.

Grtjs
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Vraag over STRAVA

Bericht door Reflex »

Je kan als je premium hebt en het juiste toestel met "live segmenten" werken. Maar dan vergelijkt hij het met de KOM. Dan kun je de segmenten uit de omgeving markeren en zullen die in beeld komen als je er bijna bent. Dit met start en eindpunt en tijd. Dit wel met segmenten die al bestonden voor je ging rijden.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Vraag over STRAVA

Bericht door janssis werner »

Hallo . Het is toch juist als je gene premium hebt dat dit de enige manier is om het te doen. Bij mij is strava is gekoppeld aan mijne polar m450 zo komen er geen gpx van mijn lokale ritten vrij . Wij weten hier wat kan en niet op bepaalde momenten van het jaar .

Grtjs.
Plaats reactie