GARMIN EXPRESS

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

GARMIN EXPRESS

Bericht door assea »

Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg geen verbinding met de pc op mijn Garmin, via de iphone lukt het wel, wie weet wat ik verkeerd doe ! Ik wil graag mijn Garmin uploaden maar krijg geen verbinding! Voor alle zekerheid de usb kabel in en uit getrokken, het enige wat hij doet is opladen !
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: GARMIN EXPRESS

Bericht door RigolleM »

assea schreef:Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg geen verbinding met de pc op mijn Garmin, via de iphone lukt het wel, wie weet wat ik verkeerd doe ! Ik wil graag mijn Garmin uploaden maar krijg geen verbinding! Voor alle zekerheid de usb kabel in en uit getrokken, het enige wat hij doet is opladen !
Andere USB kabel, andere USB poort, ... enkel opladen ligt meestal aan de kabel.
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: GARMIN EXPRESS

Bericht door assea »

RigolleM schreef:
assea schreef:Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg geen verbinding met de pc op mijn Garmin, via de iphone lukt het wel, wie weet wat ik verkeerd doe ! Ik wil graag mijn Garmin uploaden maar krijg geen verbinding! Voor alle zekerheid de usb kabel in en uit getrokken, het enige wat hij doet is opladen !
Andere USB kabel, andere USB poort, ... enkel opladen ligt meestal aan de kabel.
Ge hebt gelijk, hij doet het terug !!
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: GARMIN EXPRESS

Bericht door RigolleM »

assea schreef:
RigolleM schreef:
assea schreef:Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg geen verbinding met de pc op mijn Garmin, via de iphone lukt het wel, wie weet wat ik verkeerd doe ! Ik wil graag mijn Garmin uploaden maar krijg geen verbinding! Voor alle zekerheid de usb kabel in en uit getrokken, het enige wat hij doet is opladen !
Andere USB kabel, andere USB poort, ... enkel opladen ligt meestal aan de kabel.
Ge hebt gelijk, hij doet het terug !!
Heb altijd gelijk (zie avatar) :-" (o)
Plaats reactie