Custom S-works

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Funny Biker
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: do 29 dec 2005 18:23
Rijdt met: Cannondale Flash, mudbikes: Fatmodul SX03, Jowan
Contacteer:

Bericht door Funny Biker »

Ai al die kritiek, nu moet ik zeggen ik vindt het een mooie fiets. Een speci die je tenminste niet 1000 gezien hebt. Veel mensen moeten volgens mij nog wennen aan de kleurencombi omdat je zoiets niet veel tegenkomt. Denk er wel aan dat hij niet lang zo mooi zal blijven als je aan wedstrijden doet. En daarbij tis nog altijd het manneke op de fiets die het moet doen é. :lol:

Greetz
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

@ funnybiker : ik denk het ook dat de meeste mensen nog moeten wennen aan de kleurencombinatie .

Jah het is niet allemaal zwart zoals de meeste !!

@ thomatchef : die zou je me wel eens moeten tonen , heb naar alle wedstrijden gekeken in Zottegem en heb geen één zilveren s-works gezien met rood gerief van Tune !
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

Wie naar de chrono in Zillebeke gaat kan hem dan in 'real life' zien , ...
Trek dan je besluiten ...
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

Jach , dan ben ik stekeblind zeker??

Heb ook niet gezegd dat hij deelnam aan de wedstrijd e slimme.
Tijdens de verkenning heb ik een identiek frame, met rode tunespullen zien rondrijden. Meer nog hij stond bij ons stil en heb hem dus deftig kunnen bekijken. Als ik met niet vergis was dat iemand van het Trek LG team. De kerel van wie de bike was stond allesins met de mannen van dat team te klappen.
Ik dacht trouwens eerst dat dit jouw bike was, maar een vriend van me zei dat jij hem nog niet had...
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

Ah , ik dacht dat het iemand was die deelnam , ik heb u verkeerd verstaan . #-o

Ik ga toch goed kijken bij de volgende wedstrijden
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

ooSoo schreef:@ Serge :

Die barrends zijn super , ze zijn iets dikker dan andere vb woodman , pro bbb , ...

Zijn mega licht , ze gaven 58 gr op mijn weegschaal .
Als je ze vastzet op het aangegeven moment ( weet het niet meer , dat staat op het gele papiertje dat erbij zit met hel wat duitse uitleg ) zitten ze perfect vast .

Heb al rechtgestaan en goed op de barends geleunt en ze staan nog altijd zoals ik ze gezet heb .
Ikke nog eens, zou jij nog eens kunnen kijken hoeveel dat aandraai moment is? Ik kan aan een momentsleutel geraken, maar die begint maar vanaf 6 newton, anders moet naar iets anders uitkijken.

Thanx
Gebruikersavatar
ooSoo
Mountainbiker
Berichten: 1055
Lid geworden op: di 22 aug 2006 21:24
Rijdt met: XC Ti, XC alu, DH, Dirt, BMX, Xcross
Contacteer:

Bericht door ooSoo »

Zal morgen eens kijken
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

Heb die ook al zien rondbollen die fiets waarop thomatchef het geeft. is ook een geil fietsje, en ik denk dat het iemand is van 2mega. diene gast rij in de funklasse
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

thomatchef schreef:Jach , dan ben ik stekeblind zeker??

Heb ook niet gezegd dat hij deelnam aan de wedstrijd e slimme.
Tijdens de verkenning heb ik een identiek frame, met rode tunespullen zien rondrijden. Meer nog hij stond bij ons stil en heb hem dus deftig kunnen bekijken. Als ik met niet vergis was dat iemand van het Trek LG team. De kerel van wie de bike was stond allesins met de mannen van dat team te klappen.
Ik dacht trouwens eerst dat dit jouw bike was, maar een vriend van me zei dat jij hem nog niet had...
en die rijdt rond met een Specialized, zijn sponsor zal content zijn :-?
Gebruikersavatar
thomatchef
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 25 feb 2004 19:19
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door thomatchef »

G-love schreef:
thomatchef schreef:Jach , dan ben ik stekeblind zeker??

Heb ook niet gezegd dat hij deelnam aan de wedstrijd e slimme.
Tijdens de verkenning heb ik een identiek frame, met rode tunespullen zien rondrijden. Meer nog hij stond bij ons stil en heb hem dus deftig kunnen bekijken. Als ik met niet vergis was dat iemand van het Trek LG team. De kerel van wie de bike was stond allesins met de mannen van dat team te klappen.
Ik dacht trouwens eerst dat dit jouw bike was, maar een vriend van me zei dat jij hem nog niet had...
en die rijdt rond met een Specialized, zijn sponsor zal content zijn :-?
Ik heb me dus vergist...
Heb die ook al zien rondbollen die fiets waarop thomatchef het geeft. is ook een geil fietsje, en ik denk dat het iemand is van 2mega. diene gast rij in de funklasse
Plaats reactie