Koga X29 Runner update 31/05 Page 1

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
robzie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:11

Re: Koga X29 Runner

Bericht door robzie »

Snel effe een paar foto's gemaakt na het ophalen vanmiddag tegen 18.00 uur.
Ik ben helaas niet zo'n super fotograaf, dus hier zullen jullie het mee moeten doen.
Zie pagina 1
robzie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:11

Re: Koga X29 Runner update 31/05 Page 1

Bericht door robzie »

Kwam mijn oude topicje tegen, fiets slechts een jaartje in bezit gehad, daarna 2 Specialized hardtails gehad carbon en alu, maar ik kan me er niet meer toe zetten in de "drek" te gaan fietsen, de baan blijft mijn eerste/oude "liefde"........ helaas, wellicht dat ik tzt tot inkeer kom?
robzie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:11

Re: Koga X29 Runner update 31/05 Page 1

Bericht door robzie »

Mijn mtb-"droom" toch eens aangeschaft een Cannondale F29 met een al heel lang gegeerde Lefty erin.
Eens kijken of ik me er deze winter er weer toe kan aanzetten om buiten in de drek te raggen.
14 dagen geleden gekocht, gebruikt in super staat, tot heden toch eigenlijk alweer teveel aanpassingen gedaan......hobby's blijven geld kosten.
Maar zoals op de foto, zoals ik 'm kocht, inmiddels naar mijn smaak aangepast.
Intussen een origineel XT voorblaadje, Conti's gemonteerd, nieuw handvatten ipv die "fancy" groene BBB-dingen, originele XT schijven, die lompe bidonhouders er vanaf gehaald.
Nou wil ik voorlopig effe stoppen met upgraden.
Afbeelding
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Koga X29 Runner update 31/05 Page 1

Bericht door Cubekee »

Mooie bike!
diert
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: di 17 aug 2010 16:20
Rijdt met: specialized epic expert - trek costum paint beachbike

Re: Koga X29 Runner update 31/05 Page 1

Bericht door diert »

Heel vette bike, lefty stuurt wel super strak heb ik me laten vertellen! Veel plezier ermee!!
Plaats reactie