GT avalanche 1.0

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Morpheo2002
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 23 apr 2003 10:30
Rijdt met: Sportivo Alu kader.

Bericht door Morpheo2002 »

Vind die GT kaders echt schitterend dus mooie bike heb je daar.

In de verre toekomst wil ik me wellicht ook wel es een avalanchke aanschaffen maar ben zelf niet zo zeker van de kwaliteit/prijsverhouding. Iemand die licht kan werpen op de nieuwe avalanche frames?
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

Morpheo2002 schreef:Vind die GT kaders echt schitterend dus mooie bike heb je daar.

In de verre toekomst wil ik me wellicht ook wel es een avalanchke aanschaffen maar ben zelf niet zo zeker van de kwaliteit/prijsverhouding. Iemand die licht kan werpen op de nieuwe avalanche frames?

ik heb deze kader eens op internet gevonden voor 300euro nieuw. moet zeggen dat ik er heel blij van ben. rijd beter dan mijn cube.
Laatst gewijzigd door swiff op ma 23 jan 2012 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Nie mis, alleen spijtig van die kleine fotokes. :roll:
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

elmago schreef:Nie mis, alleen spijtig van die kleine fotokes. :roll:
als je het echt op die kleine hebt moet ge er eens op klikken dan worden ze groot :p

als je het op de rueze foto's hebt :oops: ik weet het. een beetje onoverzichtelijk :oops: zou ni weten hoe ze klein te zetten en die heeeeele groote heb ik niet gepost :-D
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

swiff schreef:
elmago schreef:Nie mis, alleen spijtig van die kleine fotokes. :roll:
als je het echt op die kleine hebt moet ge er eens op klikken dan worden ze groot :p

als je het op de rueze foto's hebt :oops: ik weet het. een beetje onoverzichtelijk :oops: zou ni weten hoe ze klein te zetten en die heeeeele groote heb ik niet gepost :-D
't is je vergeven hoor :wink:, maar die grote foto's zijn nu eenmaal niet ideaal om te bekijken op een forum. 8)
Verkleinen moet je wel doen voor je ze online zet, er zijn trouwens genoeg (gratis) progs te vinden op het www om het formaat van een foto aan te passen :wink:
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

hoeveel is mijn mtb nog waard?

Bericht door swiff »

vraag me af hoeveel ik er nog zou van kunnen vragen

grtz
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Heb net dezelfde GT Avalanche 1.0, was dezelfde kleur en alles maar heb hem deze avond van de laklaag ontdaan, komt in een geheel nieuw kleurtje te zitten binnenkort.
Altijd tevreden geweest van deze GT, rij intussen een jaartje met een Cube en mijn oudste zoon is met de GT blijven rijden tot nu, heeft nu ook een Cube. Nu ga ik hem volledig herdoen en gaat dan dienst doen voor de jongste zoon 8)
Gebruikersavatar
swiff
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: zo 31 aug 2008 17:00
Rijdt met: On one 29, cube elite super hpc 29, willier

Bericht door swiff »

QM schreef:Heb net dezelfde GT Avalanche 1.0, was dezelfde kleur en alles maar heb hem deze avond van de laklaag ontdaan, komt in een geheel nieuw kleurtje te zitten binnenkort.
Altijd tevreden geweest van deze GT, rij intussen een jaartje met een Cube en mijn oudste zoon is met de GT blijven rijden tot nu, heeft nu ook een Cube. Nu ga ik hem volledig herdoen en gaat dan dienst doen voor de jongste zoon 8)
zo krijgt alles een 2de leven :).vin die kaders wel iets hebben maar heb niet het gevoel op gt dat ik moet hebben. mss omdat ik lange tijd niet gefietst heb. (met lange tijd bedoel ik 6jaar) voelde meer thuis op men trek van vroeger.

grtz
Plaats reactie