S-works epic 05 Light Bike 9,9 kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
Wallie
Mountainbiker
Berichten: 331
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 16:33
Rijdt met: Xcluziv 054 Carbon, Trek Topfuel Carbon

Bericht door Wallie »

Het zijn idd mooie cranks. De prijs van de cassette is idd nog doenbaar als je rekening houdt met het gewicht. Robin, i.v.m. de cassette, kom je niet in tandwielnood ? Een 25 is toch nog redelijk fors, of gebruik je de Epic alleen in het Nederlandse vlakke land ?
Gebruikersavatar
Robin v Berkel
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: do 13 jan 2005 19:03
Rijdt met: S-works Epic Carbon 2006
Contacteer:

Bericht door Robin v Berkel »

yep ik fiets alleen in nederland
Gebruikersavatar
Galibier2646
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 14 okt 2004 21:17
Rijdt met: 2015 - SJ Carbon 29er / Sram X9

Bericht door Galibier2646 »

Wallie schreef:Het zijn idd mooie cranks. De prijs van de cassette is idd nog doenbaar als je rekening houdt met het gewicht. Robin, i.v.m. de cassette, kom je niet in tandwielnood ? Een 25 is toch nog redelijk fors, of gebruik je de Epic alleen in het Nederlandse vlakke land ?
Bwa, ik heb ook een 25-12 steken en ik geraak er in de vlaamse marathons ( vlaamse ardennen en pays-des collinnes ) toch overal mee boven dus voor een geoefend fietser moet dat zeker lukken. In nederland is het trouwens volledig vlak. alleen voor de ardennen-marathons steek ik rap even mijn 32-11

Vraagje : als je enkel in nederland rijd, waarom heb je dan de keuze gemaakt voor een fully ?

btw : prachtige bike trouwens
Gebruikersavatar
Robin v Berkel
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: do 13 jan 2005 19:03
Rijdt met: S-works Epic Carbon 2006
Contacteer:

Bericht door Robin v Berkel »

nederland is wel vlak maar in boss waar ik veel fiets is een full wel lekker ivm wortel van boomen die daar zijn en ik wil keer iets anders dan een HT en het fiets ook lekker dan een HT
Gebruikersavatar
Robin v Berkel
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: do 13 jan 2005 19:03
Rijdt met: S-works Epic Carbon 2006
Contacteer:

Bericht door Robin v Berkel »

ik heb mijn CK IS naven binnen nu nog CK-ray spaaken en ik denk ik toch voor NoTube ZTR 355 :P
Afbeelding

word toch geen Marta SL die ik koop om daar zo lang lever tijd op zit en ik ga voor Formula - Oro Puro 160 /160
Laatst gewijzigd door Robin v Berkel op za 20 mei 2006 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Frog 075
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: za 18 mar 2006 16:39
Rijdt met: Sandman, Levo

Bericht door Frog 075 »

Klein vraagje, rijd zelf ook mee ne epic maar dan model 2006 den comp...
Heb er een terra-logic laten opzetten en crossmaxen xl .
Mijn vraag is nu: Den s-works van 2005 is nu toch de gewone kader van 2006 (den comp toch) zoals ik er nu ene heb? Ne M5?
In elk geval ziet ie er wel supernice uit je bike, hij heeft een hoog hebbe-hebbe gehalte =D> =D>
Gebruikersavatar
Robin v Berkel
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: do 13 jan 2005 19:03
Rijdt met: S-works Epic Carbon 2006
Contacteer:

Bericht door Robin v Berkel »

weet niet iof het zelfde is als de comp 2006 dacht die M5 alu heeft en S-works 2005 heeft M5 en mijn Epic heeft carbon link en comp heeft alu link


M5 is iets sterker dan M4 waar door frame iets dunner kan gemaakt worden dan een frame van M4 alu en daar door is Frame van M5 lighter
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

robin
kies de ztr347 olympic ipv ztr355
is totaal anders qua vorm en steviger.
Gebruikersavatar
Robin v Berkel
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: do 13 jan 2005 19:03
Rijdt met: S-works Epic Carbon 2006
Contacteer:

Bericht door Robin v Berkel »

als goed is kan ikk die ZTR 355 koop ik voor 120€ van iemand die niks meer doet ze zijn nog nooit gebruik en ztr347 olympic moet ik nieuw koopen zijn best wel duur
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

:-? en als ik er nu nog iets van zou snappen.
Plaats reactie