Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
LinoNiville
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 07 aug 2017 11:45
Rijdt met: BMC SLR01 - NINER Air RDO

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door LinoNiville »

Mooie fiets #kwijlkwijl
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door R1ALAIN »

zoals gewoonlijk: zeer knap !

Q: Is dat een nieuw frame van Niner? Collectie 2018? Zelf gespoten?
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door corragio »

Is het nieuwe 2017 model van Niner
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door kovan »

Niet echt mijn ding.
Zonder RS-1 vork, skinwall banden en zadeltasje zou dit misschien iets kunnen zijn.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door corragio »

kovan schreef:Niet echt mijn ding.
Zonder RS-1 vork, skinwall banden en zadeltasje zou dit misschien iets kunnen zijn.

Gelukkig maar hè, is mijn ding ;-)

Heb hem al full black gezet en met de nieuwste Rockshox wc sid en de vaste Niner enz... kan persoonlijk hier allemaal niet aan tippen... is een dooie bedoening dan en zo is hij levendig en de rs1 Brain doet super haar job volgens mij..

Ps is geen zadeltasje maar een Specialized Swat kitje met directe montage op de zadel vr de binnenband/CO2 patroon en bandenlifter, zonder enige vorm van rammelen enz, zonder schuren op de zadelpen etc, dus super uitvinding van Specialized weer.
En zo kan ik tijdens de langere warme ritten 2 bidons meenemen... niets aan de fiets is nutteloos dus :-)
Laatst gewijzigd door corragio op ma 21 aug 2017 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
hitchhikerzguide
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 08 aug 2017 09:21

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door hitchhikerzguide »

Hé man ga met je bike naar de dokter want die is gewoon zieeeeeeekkkkkk!
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door corragio »

hitchhikerzguide schreef:Hé man ga met je bike naar de dokter want die is gewoon zieeeeeeekkkkkk!
:-) thx
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door Cubekee »

Ben je tevreden van de Maxxis banden? Ik zou zelf graag terug skinwall gaan op mijn bike maar twijfel nog tussen onza's (svelt of canis) of Maxxis. De canis ken ik al dus de svelt zal wel iets in die aard zijn. Maxxis heb ik dan nog nooit gehad en twijfel hierdoor redelijk.
corragio
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 01 jan 2012 14:42
Rijdt met: Lynskey29-Trek Stache 9.7-EpicS-works18

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door corragio »

Cubekee schreef:Ben je tevreden van de Maxxis banden? Ik zou zelf graag terug skinwall gaan op mijn bike maar twijfel nog tussen onza's (svelt of canis) of Maxxis. De canis ken ik al dus de svelt zal wel iets in die aard zijn. Maxxis heb ik dan nog nooit gehad en twijfel hierdoor redelijk.
De Maxxis zijn echt wel een pak aangenamer dan de Canis, heel veilig gevoel qua grip en bollen veel beter ze.
Dus kan ze wel aanraden, de Svelt nog niet geprobeerd maar idd zal mss een "vlottere" versie van de Canis zijn... geen idee zelf.. maar Maxxis Ardent komt momenteel als een zeer goede allrounder uit voor mij.

Ik zit op men andere bikes met een Specialized Fastrack/Renegade combi en die is geweldig momenteel maar ja.. is er niet in Skinwall jammer genoeg...
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Niner Air9 RDO 2017/Update 08aug17

Bericht door Cubekee »

corragio schreef:
Cubekee schreef:Ben je tevreden van de Maxxis banden? Ik zou zelf graag terug skinwall gaan op mijn bike maar twijfel nog tussen onza's (svelt of canis) of Maxxis. De canis ken ik al dus de svelt zal wel iets in die aard zijn. Maxxis heb ik dan nog nooit gehad en twijfel hierdoor redelijk.
De Maxxis zijn echt wel een pak aangenamer dan de Canis, heel veilig gevoel qua grip en bollen veel beter ze.
Dus kan ze wel aanraden, de Svelt nog niet geprobeerd maar idd zal mss een "vlottere" versie van de Canis zijn... geen idee zelf.. maar Maxxis Ardent komt momenteel als een zeer goede allrounder uit voor mij.

Ik zit op men andere bikes met een Specialized Fastrack/Renegade combi en die is geweldig momenteel maar ja.. is er niet in Skinwall jammer genoeg...
Is het verschil groot tussen de exo versie van Maxxis? Over de Ardent heb ik ook al nagedacht.
Plaats reactie