MadeR fat bottomed girl

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gebruikersavatar
hydrus
Mountainbiker
Berichten: 817
Lid geworden op: wo 02 mar 2005 19:35
Rijdt met: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Contacteer:

Bericht door hydrus »

pacer schreef:Hydrus, krijg je dat Chinees pareltje 'makkelijk' Belgie binnen??

Superbenieuwd naar resultaat!! Mooi frame.
Dat is het leuke aan MadeR
http://maderfietsen.nl/

Ruud zorgt voor alle importeergedoe. Eens in de EU is er geen probleem meer.

Klein probleem ontdekt. De Niner Bio-Centric past niet, EBB is 0.2mm te klein. (54.8mm = standaardmaat EBB, Niner Bio-Centric heeft 55mm nodig, ik heb nochtans een 55mm EBB gevraagd)
Contact opgenomen met Ruud, hij betaalt de kosten van het uitboren/ruimen/honen
Gelukkig moet ik toch nog tot begin maart op m'n volgende reeks onderdelen wachten en de custom zadelpen.

Morgenavond zou ik foto's moeten kunnen maken van de onderdelen.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

basisprijzen zijn toch een pak hoger dan de prijzen die ik rechtstreeks in China kreeg, maar dat was zonder enige douanekost of transport gerekend...

Ben benieuwd naar je resultaat en beoordeling van het frame!
Gebruikersavatar
hydrus
Mountainbiker
Berichten: 817
Lid geworden op: wo 02 mar 2005 19:35
Rijdt met: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Contacteer:

Bericht door hydrus »

Ik heb ooit prijzen gelezen van 300euro voor een tita frame rechtstreeks van XACD, waarschijnlijk is dat zonder kosten en basisframe, maar dat is inderdaad pak lager.

Zo heel erg veel meer heb ik niet betaald denk ik. Misschien heeft Ruud mij 400 euro gekost als tussenpersoon, misschien zelfs 600, ik heb geen idee en hoef het ook niet te weten.

Feit is wel dat ik geen gezever met douane heb, en ook nu geen gezever bij fouten.

(EBB is prima voorbeeld: Ruud betaalt, ik denk niet dat ikzelf bij XACD de kosten terug zou krijgen van het aanpassen naar 55mm, misschien Ruud wel, maar hij neemt dan ook wat meer frames bij hen af)

Daarnaast is Ruud gewoon een heel vriendelijke kerel die netjes en volledig de mails beantwoord.

Voor mij was de andere optie Moots, Amaro of Crisp. Welke minstens dubbel zo duur en minstens 5x zo lang wachten zou zijn.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Je hebt gelijk hoor, ik ben een tijdje bezig geweest om dit uit te vissen, werk zelf in de logistiek, en titanium in Belgie binnenkrijgen vanuit China kan zeer kostelijk en moeilijk zijn. Luc Hilset koopte daar ook denk ik, en sowieso beter met een tussenpersoon...je hebt er nu al voordeel mee met je probleempje.

Ga je tita stuurpen of zadelpen gebruiken?

Benieuwd.
Gebruikersavatar
hydrus
Mountainbiker
Berichten: 817
Lid geworden op: wo 02 mar 2005 19:35
Rijdt met: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Contacteer:

Bericht door hydrus »

Stuurpen is thomson (die van op de foto's) "zadelpen" was een thomson.

Zadelpen zal specialleke worden. (zie maar naar de buis, geen sleuf in gezaagd voor de klem en er gaat zeker geen klem over alla scott)

Afmontage zal vooral zwart worden (enkel crankarmen zijn polished, gezien zwart toch van de crank zou afslijten met tijd, en omdat de combo zwart blad, zilver crankarmen wel mooi is)
Gebruikersavatar
hydrus
Mountainbiker
Berichten: 817
Lid geworden op: wo 02 mar 2005 19:35
Rijdt met: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Contacteer:

Bericht door hydrus »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

=P~
Plaats reactie