welke Voorvork?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: welke Voorvork?

Bericht door KrisMaes76 »

aaronito schreef:...

heb je enig voorkeur of aanrading voor voor vork.
Ik heb enkel ervaring met Fox vering, ik betwijfel dat je die vindt onder de 600 euro.

Als je budget vast ligt, de veerweg en welk soort as je wiel heeft, dan denk ik dat je zoektocht wel vrij snel te doen is bij de online shops.

Dan is het kwestie van wat uit te kijken naar promo acties. Ook goed letten op de teruggave (gratis retour) en garantie voorwaarden
aaronito
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: za 23 apr 2016 17:02
Rijdt met: Cube LTD Race 29 2016

Re: welke Voorvork?

Bericht door aaronito »

KrisMaes76 schreef:
aaronito schreef:...

heb je enig voorkeur of aanrading voor voor vork.
Ik heb enkel ervaring met Fox vering, ik betwijfel dat je die vindt onder de 600 euro.

Als je budget vast ligt, de veerweg en welk soort as je wiel heeft, dan denk ik dat je zoektocht wel vrij snel te doen is bij de online shops.

Dan is het kwestie van wat uit te kijken naar promo acties. Ook goed letten op de teruggave (gratis retour) en garantie voorwaarden

deze vork zou moeten passen dan ?

https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... 6%5D=14710" onclick="window.open(this.href);return false;

welke balhoofd set moet ik hier bij kopen?
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: welke Voorvork?

Bericht door Mister No Chaïn »

Nieuw ga je zeker geen Fox vinden voor die prijs, maar wel 2dehands
https://www.2dehands.be/fietsen/fietson ... 49204.html

Qua balhoofd heb je een 1 1/8" - 1.5" nodig, welk exact ga je eens moeten uitvogelen.
aaronito
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: za 23 apr 2016 17:02
Rijdt met: Cube LTD Race 29 2016

Re: welke Voorvork?

Bericht door aaronito »

ik ben ook in het bezit van een M8000 wielset QR9 is dit mogelijk om om te bouwen naar QR15 vooraan en 12mm achteraan?
Plaats reactie