Beginnersbike

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Plaats reactie
Frits Kassei
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 apr 2017 20:33

Beginnersbike

Bericht door Frits Kassei »

Hey Allen,
ik ben op zoek naar een goede mtb om mee te starten, mijn voorkeur gaat naar een fully wegens wat rugvriendelijker, maar moet ook budget-wise natuurlijk acceptabel zijn. Mag ik vragen wat jullie van deze vinden? De foto's zijn relatief summier ;-), maar is dit wat? Andere tips (of is dit eerder voor het topic "te koop gevraagd"...)?

Dank bij voorbaat!

http://www.kapaza.be/nl/mountainbikes/t ... 311755.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr
F
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Beginnersbike

Bericht door Wacky-S »

Mijn persoonlijke mening, beetje doorsparen en voor een meer hedendaagse bike gaan (29, schijfremmen, 10/11 speed,...).
Ik ga niet zeggen dat je geen plezier meer gaat beleven met deze fiets, het is zeker geen "slechte" fiets, maar je zit met oude onderdelen (frame/vork/demper/...) waarvan je de staat niet kent. Hou er rekening mee dat het belangrijkste is dat je een fiets kiest van de juiste maat voor jou.
Plaats reactie