zo 13/03/2011 Spa (enduro - afdaling techniek verbetering)

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Metalcat
Mountainbiker
Berichten: 478
Lid geworden op: do 18 nov 2004 16:19
Rijdt met: Canyon Strive ES 7.0 - Fuji Tahoe 1.0 29'er

Bericht door Metalcat »

Beste of slechtse, moeilijk te zeggen. De een was wat technischer en wat trager en de andere was dan weer wat vlakker en sneller doch alles was perfect te rijden. De enige opmerking die ik heb is : NOG MEER VAN DAT MOOIS !!!!! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

Ik was zeker niet onvoldaan! Maar het mocht, wat mij betreft, nog wat langer zijn.

Elk stuk had inderdaad zijn charmes. Die snelle en flowy stukken vind ik even vet als die technische (tragere) stukken. T'is gewoon een andere manier van kicken :-D.
Gromit
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 29 jul 2009 17:28
Rijdt met: rijdt

Bericht door Gromit »

Hubertje schreef:endurigide ;)

Op de eerste twee speciales waren de stenen anders grof genoeg om voor een echt nadeel te zorgen.
Het ziet er anders wel een toffe route uit om met de hardtail te doen. In de paasvakantie zal ik ook maar zoiets zoeken om de Ragley eens deftig in te rijden :-)
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Alle bosbaantjes zijn tof om met de hardtail te doen ;)
olivius20
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: do 15 jul 2010 23:42
Rijdt met: Sunn Xircuit; Kona Dawg Deluxe ; Commençal Supreme DH

Bericht door olivius20 »

Super guys.

muchas gracias voor de feedback :-)

Tot binnenkort voor een volgende editie
2roots
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 09:28
Rijdt met: - Cannondale Chase II - specialized Big hit - Commencal - V4 ESSENTIAL 2015-
Contacteer:

Bericht door 2roots »

Dringent wat trainen aan de conditie :-D
Aan de replay's te horen echt wel een aanrader, begin hier lichtjes te kwijlen, vette pics TBX.
mountainbiker93
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: di 10 aug 2010 11:46
Rijdt met: santacruz chameleon
Contacteer:

Re: zo 13/03/2011 Spa (enduro - afdaling techniek verbeterin

Bericht door mountainbiker93 »

Het spijt mij voor het omhoog halen van zn ontzettend oud topic. ik ben een nederlander die houd van technisch stijl en ruig rijden met mn santa cruz chameleon. Ik ga komende zomer een weekendje naar Spa op vakantie en zou willen vragen of jullie gps routes hebben of iig een tip hebben waar ik de meest leuke paden kan vinden in spa. ben heel benieuwd en aangezien ik maar een weekendje verblijf wil ik al het voorwerk zo goed mogelijk doen om te vermeiden dat ik straks de vaste routes rij die te makkelijk en vol asfalt zitten. Aangezien ik weinig op dit forum zit is het t makkelijkste om een PBtje te sturen of te mailen (stephan.dewith@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;)

alvast bedankt

Gr Stephan
Plaats reactie