Downhill kinderen

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Plaats reactie
aertsb
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 31 dec 2013 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 8 2016

Downhill kinderen

Bericht door aertsb »

Ik ben op zoek naar een downhill parcours die doenbaar zijn voor mijn zoon van 10 jaar.
Twee jaar geleden zijn we in de buurt van Leogang Oostenrijk op vakantie geweest. Ik ben daar toen één dag gaan downhillen. Beneden hadden ze daar toen ook een oefenpistje voor kinderen. Dat stak toen enorm zijn ogen uit om zelf ook te rijden. Maar toen is het er niet van gekomen maar het blijft hem nog altijd aanspreken. Dit jaar zijn we nog een vakantiebestemming aan het zoeken en als het mogelijk is wil ik het dan wel eens met hem gaan doen. Ik ben zelf niet echt bekend met downhillen maar kennen jullie nog plaatsen die gelijkaardig zijn aan Leogang? Wel niet dezelfde streek want die hebben we toen al gezien en we gaan eigenlijk twee keer naar dezelfde plaats op vakantie.
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: Downhill kinderen

Bericht door Japie carbon »

Misschien een keer een dag naar Winterberg?
aertsb
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 31 dec 2013 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 8 2016

Re: Downhill kinderen

Bericht door aertsb »

Heb eens gekeken naar die Winterberg en het is inderdaad zoiets dat ik zoek. Alleen trekt de streek me (en de rest van het huishouden) niet echt aan om op zomervakantie te gaan. We dachten meer aan Frankrijk, Italië, Oostenrijk, ...
Voor één dag gaat die Winterberg ook wat ver zijn maar misschien plannen we er wel eens een weekendje naar toe.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Re: Downhill kinderen

Bericht door Pashley 24Mhz »

Lac Blanc met in de nabijheid La Bresse?
Plaats reactie