Freeride & Downhill parcours in België

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

der quinten schreef:vandaag in houffalize gaan spelen op het 4x parcours, super!!
Ik de zaterdag ook. :bounce: de max idd :bounce: 'k dacht dat dat spel gans open zou zijn maar hier en daar staan er zo dranghekken met pinnekesdraad tussengeweven.
Maar met wat geïmproviseer en over draad kruipen toch wat kunnen crossen. Had er voordien al wel eens een paar keer rustig afgereden maar nu was het de eerste keer dat 'k effectief ook doorgereden en gesprongen heb :-D .
(crosscountry doe ik al een jaar of 10 maar sinds dit jaar ben 'k er freeride e.a. beginnen bijdoen.
Jay Kay
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: do 27 mei 2010 10:24
Rijdt met: Banshee Prime & Cube Elite 29" Carbon

Bericht door Jay Kay »

trouwens:

http://maps.google.be/maps/ms?client=fi ... 4c66f6&z=9



Laerbeekbos (jette) is misschien een klein beetje klein bier in vergelijking met the real deal maar 't is wat hierboven al gezegd werd: als je in de buurt woont en je wil niet alle weken naar ik weet niet waar rijden is dit ideaal om wat jumpkes etc. te pakken en techniek te onderhouden.
downhiller
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 16:13
Rijdt met: kano

Bericht door downhiller »

hey kben jongen van 14 jaar ik wil beginnen met DH maar zou het eerst een willen proberen met mensen die ervaring hebben en waar ik even een bike van kan lenen .....


dank bij voorbaat

groetjes downhiller
Snellie
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 09 mar 2010 18:07
Rijdt met: Giant Trance Enduro

Bericht door Snellie »

Je zal toch zelf een bike moeten aanschaffen of huren. :wink:
Denk niet dat hier iemand is die zijn duur speelgoed gaat lenen hoor. 8)

Stel je voor dat je een peperdure bike kapot springt #-o of er verkeerd mee valt.
Dan moeten de stukke ook betaald worden he :lol:
Gebruikersavatar
StainlessStyles
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: za 10 mar 2007 09:48
Rijdt met: Specialized Bighit-Rocky Mountain Slayer50

Bericht door StainlessStyles »

downhiller schreef:hey kben jongen van 14 jaar ik wil beginnen met DH maar zou het eerst een willen proberen met mensen die ervaring hebben en waar ik even een bike van kan lenen .....


dank bij voorbaat

groetjes downhiller
Hallo Jongeman,

U kunt eens kijken op de site van Bikepark Filthy Trails www.filthytrails.be

Daar is het mogelijk om fietsen te huren en u kunt er als beginner heel goed kennis maken met freeride/downhill

Sportieve groeten,

.S.
Gebruikersavatar
TheNewbie
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 22 apr 2014 08:26
Rijdt met: Commencal MaxMax Atherton

Re:

Bericht door TheNewbie »

Jay Kay schreef:trouwens:

http://maps.google.be/maps/ms?client=fi" onclick="window.open(this.href);return false; ... 4c66f6&z=9



Laerbeekbos (jette) is misschien een klein beetje klein bier in vergelijking met the real deal maar 't is wat hierboven al gezegd werd: als je in de buurt woont en je wil niet alle weken naar ik weet niet waar rijden is dit ideaal om wat jumpkes etc. te pakken en techniek te onderhouden.
heeft er iemand het exacte adres van het laerbeekbos?

Grtz
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Re: Freeride & Downhill parcours in België

Bericht door den wakkere bakker gits »

https://www.google.be/maps/place/Laarbe ... e65264375e" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie