Les Gets

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Gebruikersavatar
fredo
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 19 aug 2005 22:41
Rijdt met: Orbea Rallon, Schwarzrot Bass B

Bericht door fredo »

als ge met een all mountain/enduro bike in pds gaat rijden, dan is het wel het leukst de am/enduro trails te doen ipv alle dh/fr tracks die daar ook liggen. Laat u eventueel gidsen door het gebied en ge ontdekt echt zalige trails ipv pistes.....
Gebruikersavatar
DeJean
Mountainbiker
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 16:47
Contacteer:

Bericht door DeJean »

ben er eind augustus ook geweest. Lag echt niet slechter dan normaal. Integendeel, ik vond de pleney ok, en de rest eigenlijk beter. Wat chatel beteft: ik ben er al even niet meer geweest, maar daar schijnt inderdaad dat de parkoeren vanuit de superchatel niet mer onderhouden worden, tot op t gevaarlijke af. Maar aan de andere kant, naar les lindarets op lag t prima. Les crosets bijvoorbeeld, die rollercoaster lag beter dan ooit.

Wat kan helpen
- op voorhand de vingers trainen
- downhill materiaal gbruiken voor downhill parkoeren
- rebound en compressie veel meer open draaien, en zorgen dat je preload goed staat. Ongelooflijk met wat voor settings sommige mensen naar onder stuiteren! Dit afstellen kost tijd, laat je hierbij helpen door mensen die er wat van af kennen.

Die remputten zijn trouwens een erg goeie indicatie van wat de foute lijn is :-) Ga even tien minuutjes aan de kant bij n bocht kijken hoe/waar in de bocht de meesten rijden, en let dan eens goed op als er iemand echt goed doorkomt.
tomvt
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 01 aug 2011 22:04
Rijdt met: Demo SWorks , Stumpjumper FSR , Stumpjumper EVO

Re: Les Gets

Bericht door tomvt »

Ik ben juist terug , zulke diepe remputten heb ik nog nooit gezien en gevoeld #-o ](*,)
Plaats reactie