Bikepark Geraardsbergen

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Atzerath
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 01:26
Rijdt met: 'n ouwe gazelle die'k geërfd heb

Bericht door Atzerath »

omdat je graag knutselt? :-D
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Bericht door De Wreter »

fouby schreef:
Hubertje schreef:fijn voor de XC bike, niets te zien met freeride, downhill of dirt. Erg goed ter initiatie. Niveau van de northshore(s) is dan wel behoorlijk, doch die waren enige tijd geleden in slechte staat. Misschien is dat ondertussen opgelost.

Over 2 weken ben ik daar nog iets gaan bouwen , 1 dag later alles afgebroken , dan vraag stel je jezelf de vraag waarom nog moeite doen
Sorry :oops: Er lag iets in de weg op m'n XC parcours :-D
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Njah, da's vrij logisch wel, ik denk niet dat't de bedoeling is dat je in bv winterberg of malmédy zelf wat bouwt, toch?

edit:
Ondertussen geleerd dat je graafsel niet afgebroken geweest is door de beheerders van het bosje, maar dat jij een van de beheerders bent.. In dat geval is't best schandalig dat de weinige plaatsen waar zo'n dingen mogen niet gerespecteerd worden.
Laatst gewijzigd door Hubertje op wo 11 jan 2012 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
tipsy
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 17 jul 2011 12:40
Rijdt met: merida matts tfs trail 300-d

Bericht door tipsy »

De grootste north shore is ondertessen bijna helemaal afgebroken en kapot en ook de grootste drop is vernield , maar wie doet dit en zal dit nog hersteld worden ?
fouby
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 17:48
Rijdt met: Specialized Stumpjumper FSR 29 650B , Scott Scale PRO 29

Bericht door fouby »

De Wreter schreef:
fouby schreef:
Hubertje schreef:fijn voor de XC bike, niets te zien met freeride, downhill of dirt. Erg goed ter initiatie. Niveau van de northshore(s) is dan wel behoorlijk, doch die waren enige tijd geleden in slechte staat. Misschien is dat ondertussen opgelost.

Over 2 weken ben ik daar nog iets gaan bouwen , 1 dag later alles afgebroken , dan vraag stel je jezelf de vraag waarom nog moeite doen
Sorry :oops: Er lag iets in de weg op m'n XC parcours :-D
Bedank !!! had je zoveel plaats nodig?
Gebruikersavatar
Harrehart123
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: vr 23 dec 2011 12:28
Rijdt met: Pilot - Rohloff - Belt
Contacteer:

Bericht door Harrehart123 »

Hoe is het gesteld in Geraardsbergen? Ik zit dit weekend in de buurt.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Bericht door BerggeitCasualFietser »

al talloze keren daar gepasseerd afgelopen jaren, maar nooit niks opgemerkt...
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Bericht door La-Pierre »

Harrehart123 schreef:Hoe is het gesteld in Geraardsbergen? Ik zit dit weekend in de buurt.
De laatste keer dat ik er was, was het maar triestig.
De eerste maanden na de opening was het een leuk, klein parkje om eens in te 'crossen'.
Maar de staat van het park is vrij snel achteruit gegaan, waardoor het er nu redelijk afgeleefd uitziet. :-?

Ondertussen is dat al weer een tijdje geleden, dus misschien is het nu wel al beter maar ik betwijfel het.
verkie
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: za 28 feb 2004 11:48

Bericht door verkie »

't Zijn bijna verkiezingen. Kan de juiste man op de juiste plaats dat niet eens in orde laten brengen door de stadsdiensten? :-)
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

verkie schreef:'t Zijn bijna verkiezingen. Kan de juiste man op de juiste plaats dat niet eens in orde laten brengen door de stadsdiensten? :-)
't Is bijna MTB Cup Geraardsbergen (14 juli)... Denk dat dat meer kans geeft op een opkuis dan de verkiezingen :wink:
Plaats reactie