Waar is Michelbeke gebleven?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
djoene
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 sep 2005 10:01
Rijdt met: Trek 6700 disc

Waar is Michelbeke gebleven?

Bericht door djoene »

Weet er iemand of de lotto topcompetitie wedstrijd van Michelbeke (Berendries) dit jaar doorgaat?
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

Organistatoren vonden de prijs te duur en kozen ervoor om meer wegwedstrijden te organisen, wat volgens hun meer opbrengt :roll:
djoene
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 sep 2005 10:01
Rijdt met: Trek 6700 disc

Bericht door djoene »

daar gaat een van de mooiste wedstrijden van het jaar, samen met Kluisbergen
Jaak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 09 mar 2005 23:17
Rijdt met: Specialized

Bericht door Jaak »

Wij organiseren niet meer omdat de wedstrijd op dit forum gedurende al die tijd werd afgekraakt !!
djoene
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 sep 2005 10:01
Rijdt met: Trek 6700 disc

Bericht door djoene »

Terwijl de organisatie stukken beter was dan bv de wedstrijd in Ronse die dan de naam heeft van professioneler te zijn.

Mochten jullie nog van gedachten veranderen. I'll be there en der zullen der zeker nog zijn.

ne mens verhuist dan al ne keer naar Michelbeke :cry:
Jaak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 09 mar 2005 23:17
Rijdt met: Specialized

Bericht door Jaak »

wij organiseren die slecht wedstrijd in ronse ook, maar dat zou ook al es de laatste keer kunnen zijn, geen probleem
djoene
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 sep 2005 10:01
Rijdt met: Trek 6700 disc

Bericht door djoene »

Ik heb niet beweerd dat die wedstrijd slecht was toch? Ik heb enkel gezegd dat de organisatie vorig jaar stukken beter was in Michelbeke. Die wedstrijd was perfect qua organisatie (hoewel veel dingen de laatste dagen nog ineen moesten gestoken worden) terwijl er in Ronse vorig jaar problemen waren met bijvoorbeeld de tijdsregistratie (bij de funklasse dan toch, de rest weet ik niet van)

Je moet je zeker niet aangevallen voelen hoor.
Gebruikersavatar
Wouter
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: do 19 dec 2002 22:40
Rijdt met: Commençal VIP - Stevens S6

Bericht door Wouter »

Jaak schreef:Wij organiseren niet meer omdat de wedstrijd op dit forum gedurende al die tijd werd afgekraakt !!
Tja, dat heb je goed gezegd.
Trouwens: ik vond het altijd wel een geestige wedstrijd daar in Michelbeke. Maar daar heb je nu niet veel meer aan natuurlijk :(
Gebruikersavatar
The S-man
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: wo 10 aug 2005 09:40
Rijdt met: Specialized Epic S-Works

Bericht door The S-man »

Heb daar nooit kunnen rijden, maar toch een keer of 4 gaan kijken, en kvond het toch ook een mooi parcours voor in de Vlaanders. Laat het me zo stellen: er zijn veel parcours in Vlaanderen die slechter zijn als dat van Michelbeke. Dus idd best wel jammer dat die wedstrijd verdwenen is.
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

vind het jammer dat ie verdwijnt, was mooie wedstrijd en het is natuurlijk gemakkelijk om hier vanachter je pc'tje alles af te breken. Organiseer dan zelf iets (voor alle duidelijkheid: heb niets met de organisatie van eender wat ook te maken)
Plaats reactie