Bemc Marathon 2017

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Bemc Marathon 2017

Bericht door _anonymus_ »

Ik kon er dinsdag niet bij zijn, maar ben precies blij dat ik deze droog een stukje heb kunnen verkennen de week voordien.
Die afdaling van die brug naar de Semois vond ik (in droge omstandigheden weliswaar) het hoogtepunt van mijn ritje, in de regen was het plezier er blijkbaar af als ik het hier zo lees.
Gebruikersavatar
stubbe
Mountainbiker
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:58
Rijdt met: Stolen

Re: Bemc Marathon 2017

Bericht door stubbe »

Seba Carabin zei zelf dat hij er af gereden is. Hij was ook een van de eerste die daar gepasseerd is.
In droge omstandigheden is het alleszinds perfect te doen, maar in natte omstandigheden heb ik het met Maxxis Ikon ook niet geprobeerd :-)
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: Bemc Marathon 2017

Bericht door blubberduck »

stubbe schreef:Seba Carabin zei zelf dat hij er af gereden is. Hij was ook een van de eerste die daar gepasseerd is.
In droge omstandigheden is het alleszinds perfect te doen, maar in natte omstandigheden heb ik het met Maxxis Ikon ook niet geprobeerd :-)
@stubbe: woensdag lukte al weer op het bovenste deel, de worteldrops ook maar dan was er gelukkig een boompje die een "reddende steun" aanbood.....héhé
Plaats reactie