04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
alainvwbike
Mountainbiker
Berichten: 162
Lid geworden op: za 11 feb 2006 15:02
Rijdt met: Scott Spark + Scott 29er

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door alainvwbike »

Aangezien ik zelf rondtoerde om de pijltjes te controleren heb ik pas na de wedstrijd van het ongeval gehoord !! Een spijtig voorval en onbegrijpelijk dat de dader verder fietst.
Onze "teamboss" is blijkbaar wel gaan informeren naar de dader en deze zou zich dan toch komen melden zijn.Ook hij bloede aan het hoofd dus zeker onbegrijpelijk dat je dan zelfs je eigen gezondheid in het gevaar brengt.
Ik weet niet wie het is en ik weet ook niet dat het slachtoffer er mee geholpen is dat hij weet wie het is.
sennevh
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: do 29 sep 2011 12:52
Rijdt met: fuji slm 29 1.0 2014, fuji slm 29 1.0 2015

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door sennevh »

Dat hangt af van de omstandigheden van het ongeval. Maar ik veronderstel maar dat de verzekering graag weet wie de tegenpartij is...
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door roger »

ANHELON schreef:Zeer toevallig dit forum via via doorgekregen. De gevallen mountainbiker is mijn echtgenoot, ligt tot op vandaag op intensieve zorgen en hem wacht een lange revalidatie. Heel veel dank aan de persoon die hem geholpen heeft en de ambulance belde. En aan de mountainbiker met wie hij gebotst heeft en doorgereden is: dit kan echt niet! Laat aub het menselijk zijn primeren op 'een goede tijd rijden' in een sportieve wedstrijd.
Denk dat ik hem op spoed ook gezien heb toen ik op het verdickt wachtte van men sleutelbeen breuk.Die morgen hebben ze 7 fietsers binnen gebracht.Er was iemand die op een brancard lag met nekband,zag er inderdaad niet goed uit.

Hopelijk komt die MTB'er zijn excuses aanbieden,magere troost,maar kan toch een beetje steun geven om je echtgenoot te helpen bij de revalidatie,misschien ook het waarom hij is doorgereden.

Veel sterkte en hopelijk komt alles goed.
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door kenneth »

Weet iemand waar de foto's staan die gemaakt zijn?
sennevh
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: do 29 sep 2011 12:52
Rijdt met: fuji slm 29 1.0 2014, fuji slm 29 1.0 2015

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door sennevh »

Jvphotography op facebook
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door kenneth »

Thanks, maar veel zijn het er "nog" niet :P
janbiker
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 14 dec 2012 11:38
Rijdt met: Scott Spark RC World Cup

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door janbiker »

In en rond Langdorp kan je een beetje van alles rijden. Hellingen zijn niet lang, maar vaak steil en wat technisch. Als je de weg kent kan je ook mooie singletracks doen.

Als je met de streek kennis wil maken, kan je er best eens een toertocht doen, dan leer je vanzelf de meest interessante stukken kennen. Geen idee of er binnenkort er nog een tt is, maar alle tt'en in de buurt van Aarschot, Rillaar, Langdorp, Wolfsdonk,... doen zowat dezelfde bossen en hellingen aan.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door Mister No Chaïn »

In de grote vakantie is het aanbod aan TT's wat minder, 20 augustus is er eentje in Aarschot.

Ondanks dat je daar niet over grote bossen beschikt en het toch behoorlijk bebouwd is zijn er talloze prachtige single-tracks te vinden. TT's als Rillaar en Langdorp moet je absoluut eens gereden hebben!
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 04.06.2017 - Langdorp - 17e Hagelandse Chrono

Bericht door Z. »

Ik zou dan toch ook naar Gelrode, nieuwrode, sint-pieters rode en Holsbeek trekken. En eventueel het luske van Linden en Wezemaal er ook nog bij.

Tal van opties in het Hageland :-)
Plaats reactie