Roc d'Ardenne 2017 (Houffalize 28-30 April)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Thibault
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: wo 16 okt 2013 23:26

Re: Roc d'Ardenne 2017 (Houffalize 28-30 April)

Bericht door Thibault »

Prachtig weer en een mooi parcours. Meer moet dat niet zijn.


edit: de bevoorrading was ook dik in orde
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: Roc d'Ardenne 2017 (Houffalize 28-30 April)

Bericht door DDT-STAS »

Dit was onze 3e deelname en we hebben hier zowel op zaterdag als zondag gereden :-D
Volgens ons was dit een super organisatie =D>
Alles prima in orde.
Dankzij het zonnetje was het zalig bollen. We hebben er dik van genoten.

@scelter : wij hadden ons reeds in februari ingeschreven (en ook betaald) om niet mee te maken wat jij voor had...moet niet leuk zijn geweest.
Gebruikersavatar
Flupke70
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: do 23 feb 2012 09:42
Rijdt met: Scott Scale 915 29" 2018

Re: Roc d'Ardenne 2017 (Houffalize 28-30 April)

Bericht door Flupke70 »

Flupke70 schreef:Ik zit er ook al effe mee in mijn hoofd om hier eens aan deel te nemen. Maar ik weet niet goed wat er van te verwachten. Is dit eerder iets voor de echt competitie rijders, of kan een goed geoefende wekelijkse toertocht rijder hier ook terecht? Ardennen zijn wel bekend terrein voor me, jaarlijks doen we er tss de 5 en 10 toertochten.
De rit die me lijkt aan te staan is de 57km/1520hm, volgens de website de meest populaire rit. Dit ga ik aankunnen, maar niet tegen een racetempo 8) Vorig jaar waren er voor dit type rit 1600 deelnemers zag ik, vermoed dat er daar nog wel echte amateurs tss zitten zeker? :-k Mijn eigenlijke bezorgdheid is een beetje om niet als kneusje tss nen hoop koerspaarden komen te zitten :-?
Mijn eerste deelname was, zelfs als rijpe 40'er, nen echte meevaller. Prachtig parcour, prachtig weer, prima organisatie...buiten de ergernis van de mensen voor een daginschrijvingen dat gek genoeg niet meer kon.
Het is dan wel een chronowedstrijd, voor de meesten is het een veredelde toertocht. Niet te gek gedaan en afgeklokt op een 4u waarmee we ons ne middenmotor mogen noemen, meer moet dat niet zijn. Het is dan wel niet goeiekoop, maar om es ne keer te doen hebben we het er wel voor over.
Plaats reactie