La Primavera Andenne 13/03/2016

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door julie »

dat is een beetje overdrevenn nietwaar, het is geen wereldkampioenschap, alhoewel sommigen dat wel denken :lol:
Gebruikersavatar
Magi
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: za 12 jan 2008 16:45
Rijdt met: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Magi »

Ook de 70 km gereden en een beetje gestapt, alleen wat twijfel op laatste kms, langs maas naar rond lunt en dan naar re langs maas,was een beetje zoeken, maar wou en zou de 70 rijden, is dus gebeurd,
voor mij goed bepijld,prima bevoorradingen, vrij lastig met meer modderstroken dan verwacht,
Tweede maal dat ik de primavera rijd en weer enthousiast en moe naar huis gereden,
Dikke merci aan organisatie!
meestal zeg ik tot de volgende maar leeftijd gebied mij om het wat minder lastig aan te pakken,
juist nog de mill man trail en dan doseren,
Saluut, tot de volgende
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door TimW »

madskatingcow schreef:De forum-politie aan het werk :P

Afbeelding
Dus gij vind het zo te zien belachelijk wat ik post?
Of wat moet ik van er van denken?

Ik heb er een kwart van ne naftbak doorgekacheld om 240km te rijden + extra betaald voor de chrono. Dan mag ik toch waar voor mijn geld willen zeker?
Maar nee, als ge zegt dat er wordt vals gespeeld wordt ge hier uitgelachen voor flik
Ja man :roll:

En dat van dat wereldkampioenschap... Er hangt een nummer op uw stuur, de tijd wordt opgenomen, er is een klassement, een podium en prijzen. Tis toch koers of niet?
Wat maakt een chrono zo minderwaardig, dat er elke keer wordt gelachen wanneer er commentaar op komt?
Marathons rijden in Belgie is spijtig genoeg grotendeels tijdens chrono’s. Voor mijn part maken ze er overal een massastart van, want dan is het plotseling wél een echte wedstrijd. Maar zo is het nu eenmaal niet.

Soit, die pee blijft ne loser voor mij, stukken afsnijden en toch uw tijd laten opnemen bij de aankomst.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door madskatingcow »

TimW schreef:Dus gij vind het zo te zien belachelijk wat ik post?
Of wat moet ik van er van denken?

Ik heb er een kwart van ne naftbak doorgekacheld om 240km te rijden + extra betaald voor de chrono. Dan mag ik toch waar voor mijn geld willen zeker?
Maar nee, als ge zegt dat er wordt vals gespeeld wordt ge hier uitgelachen voor flik
Ja man :roll:

En dat van dat wereldkampioenschap... Er hangt een nummer op uw stuur, de tijd wordt opgenomen, er is een klassement, een podium en prijzen. Tis toch koers of niet?
Wat maakt een chrono zo minderwaardig, dat er elke keer wordt gelachen wanneer er commentaar op komt?
Marathons rijden in Belgie is spijtig genoeg grotendeels tijdens chrono’s. Voor mijn part maken ze er overal een massastart van, want dan is het plotseling wél een echte wedstrijd. Maar zo is het nu eenmaal niet.

Soit, die pee blijft ne loser voor mij, stukken afsnijden en toch uw tijd laten opnemen bij de aankomst.
Wat een gehuil zeg. Relax man, het is 'maar' fietsen. Ge verdient er geen geld mee, er is geen kernramp gebeurd. Valsspelers heb je overal, daar kan je zelfs op een WK veldrijden niet omheen :-D Geniet van de rit en rij voor je plezier. Ik kom tijdens chrono's ook vaak tegen die ik al 3x voorbijgereden heb. Die mensen bedriegen in de eerste plaats zichzelf.

De foto met Donut etende agenten is een grapje om de druk wat van de ketel te halen. Het is kenmerkend voor deze tijd om alles open en bloot op het internet te smijten, en de mensen aan de schandpaal te nagelen. En waarvoor? Juist ja, voor een hobby. Hetzelfde met dat topic 'klacht indienen op Strava'.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door julie »

ik reageerde op de stelling dat dit erger zou zijn dan het motortje van Femke, dat vind ik een beetje overdreven, ik vind dat motortje stukke erger want er staat gewoon veel meer op het spel, een wereld titel.
Ik begrijp best dat het heel frustrerend is dat er van die valsspelers tussen zitten, helaas is dat nou eenmaal de aard van de mens, dus je moet toch maar proberen zoveel mogelijk te relativeren.
Het gaat er uiteindelijk om hoe jij zelf hebt gereden, of je tevreden bent of niet.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door roger »

TimW schreef:https://www.strava.com/activities/515839914

Daar ontbreekt inderdaad een deel...
De klimmen overslagen en windmee langs het kanaal vlammen, zo kan ik het ook.
Loser!

Afbeelding
Indien hij het bewust gedaan heeft,dan zet je het toch niet op strava zeker,mijn gedacht.

Ken die jongen persoonlijk,een crème van ne jongen.Als je de Cristalp 2015(127KM) in 8u33min kunt rijden dan denk ik wel dat je een stukske met de bike kunt rijden.
Bij gelegenheid zal ik het hem eens vragen,zal toch wel een reden voor zijn,ligt absoluut niet in zen karakter.Persoonlijk heb ik dit ook al eens meegemaakt in de" fietschallenge "in Voeren en pas ontdekt het volgend jaar dat ik toen een stuk had overgeslagen had.Weet ook niet hoe dit is kunnen gebeuren.Indien hij weet van de fout dan zal hij de eerste zijn om zich te laten schrappen in de uitslag.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door erwin.91 »

Dat dacht ik ook, als je het bewust doet dan zet je het toch niet op Strava.

Zelf heb ik het ook al voor gehad , dit was tijdens de GRG ik had toen een stuk van 7km onbewust afgesneden en pas later gezien.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door julie »

ik ken hem ook persoonlijk, ben dus ook verbaasd, maar goed, alles kan natuurlijk.
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Jeanke6 »

Bewust afgesneden of niet, hij kan sowieso een pak met een fiets rijden. Pak nu nog dat hij er 5 minuten voordeel uit gehaald heeft, dan rijdt hij nog top 10, en dan nog zie ik geen Tim W in het klassement staan die daar nadeel zou van ondervonden hebben. Tenzij dat natuurlijk je artiestennaam hier op het forum is.
Wat ik niet begrijp is hoe jij hem meerdere keren hebt kunnen losrijden, terwijl hij zelf maar één keer is fout gereden? En wat ik dan zeker niet begrijp is waarom je niet op het podium stond. Je moet uit goed hout gesneden zijn om Maxime uit de wielen te rijden in ieder geval, dus chapeau!
Maar zoals gezegd, relax! Post ivm met motortje was om te :lol: denk ik julie, net als de foto van de politie.
Misschien eens een cyclosportieve op de weg overwegen Tim W, mogelijk is dat wel iets voor jou?
Kunnen we dan nu allemaal rustig gaan slapen? :-)
Gebruikersavatar
adriaan de afrikaan
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 mei 2008 19:57
Rijdt met: Specialized Epix Expert

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door adriaan de afrikaan »

Hij zal toch nog niet echt goed geweest zijn want wel degelijk meerdere keren los gereden bergop.
Aan de singletracks in het Réserve Naturelle Sclaigneaux zag ik hem in de verste verte ook niet meer. Na de afdaling en klim en terug afdaling daar kwam je dan op een asfaltweg waar je rechts af moest om een technisch stukje te doen door het bos. Je kon daar natuurlijk ook gewoon de asfaltweg volgen, dat wist ik ook maar deed het niet. En hij zat net nadat ik daar het bos uitreed toch wel terug in mijn wiel. Om hem dan weer los te rijden.
Is zeker allemaal niet zo erg maar vooral wel heel spijtig voor wie wel bereid is de route correct te volgen. Controlepunten van de organisatie trokken ook op niets trouwens. Wie na 62 km wilde binnen rijden kon dat gewoon doen door over de Maas links af te slaan ipv rechts. Niemand die iets zou zeggen..
Plaats reactie