La Primavera Andenne 13/03/2016

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Reflex »

In de cristalp kun je ook wel ergens afsnijden zeker? ;) ;)

Om mog maar wat olie op het vuur te doen. Hihi.

Het kan zeker per ongeluk gebeurt zijn als ik zo lees wat de staat van de bepijling was. Toch begrijp ik de frustratie wel en die is ook niet persoonlijk op hem gericht denk ik. Als je veel traint om een bepaalde uitslag te rijden dan is het frustrerend dat iemand door het al dan niet bewust afsnijden nog voor je eindigt. Of het nu een belangrijke wedstrijd is of niet doet er niet toe. Iedereen heeft plezier op de mtb op een andere manier. Het is dan ook niet netjes om iemand die plezier heeft van wat competitie en snelle tijden uit te gaan lachen puur omdat het jou niet interesseert.
Gebruikersavatar
faf
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 07 okt 2012 16:58
Rijdt met: Scott Spark 910
Contacteer:

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door faf »

Hier is de video op 58km

Enjoy !

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Z. »

TimW schreef:Maar de afpijling, djeezes. Ge zou toch denken na zoveel organisaties dat ze het zouden kunnen hé. 2 jaar geleden was er ook al vanalles mis met de pijlen en nu weer.
Wij zijn rond km 35-40 met veeeeeeeeel volk verkeerd gereden. Aan de afdaling naast het golfterrein hing er blijkbaar een pijl naar links, maar de lintjes van “BH” hingen rechts... Iedereen reed vrolijk naar rechts, een dikke afdaling naar beneden.
Uiteindelijk terug naar boven kunnen wandelen, en dan beginnen zoeken naar waar het dan wél was.
Die linten hadden niks met de tocht te maken. Die waren van de looptocht de dag voordien. Maar die mannen waren te lui om ze weg te halen. Ik ben die linten blijven volgen op de eerste singletrack/klim. Asfalt overgestoken in plaats van links te gaan: 20 kilometer mislopen.
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Hookipa »

Mister A
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 09 mar 2012 10:22
Rijdt met: scott scale, canyon AL

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Mister A »

Zou er mij iemand de gpx file van de 57km (of 65km) kunnen doorsturen? Ik heb deze spijtig genoeg moeten missen maar ik zou hem volgende weekend willen rijden. Alvast bedankt! email via pb.
Gebruikersavatar
Santos80
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 30 jan 2012 23:43
Rijdt met: Specialized Epic comp 29'er

Re: La Primavera Andenne 13/03/2016

Bericht door Santos80 »

http://www.lavenir.net/cnt/dmf20170216_ ... -primavera" onclick="window.open(this.href);return false;

Helaas geen Primavera dit jaar :( :(
Plaats reactie