Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Start To Hel
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 22 apr 2015 21:08

Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door Start To Hel »

We zoeken nog enkele deelnemers die voor het eerst willen deelnemen aan de hel van Kasterlee :evil: op 20/12/2015 en zich samen met ons in groep willen voorbereiden.... 8) 8)
tib888
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 15:45
Rijdt met: geen

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door tib888 »

Is het mogelijk om aan de hand van andere uitslagen te bepalen of de hel een realistisch doel is?
Bv. als je onder een bepaalde tijd kan blijven tijdens de marathon van Kasterlee?
spez biker
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 26 feb 2015 17:54

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door spez biker »

Ben me aan het voorbereiden op hel maar alleen is ma alleen wanneer trainen jullie ik ben van geel ten aard
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Als hier voorbereidingen worden gepost, ga ik dit zeker volgen. Vorig jaar al willen doen, dit jaar zal ik al blij zijn als ik deftig kan mtb. Het lopen kan ik deze zomer nog mee beginnen trainen.
jonas_g
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 17 aug 2010 11:11
Rijdt met: Cube 29 HPC Elite Race

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door jonas_g »

BerggeitCasualFietser schreef:Het lopen kan ik deze zomer nog mee beginnen trainen.
Zeker en vast een aanrader! Ik neem dan ook dit jaar opnieuw mee.

Ik heb hem vorig jaar voor het eerste meegedaan. Als mountainbiker die anders nooit loopschoenen aantrekt ben ik pas in eind september begonnen met lopen.
Ik ging ongeveer 3 maal per week gaan lopen + in't weekend nog eens een fietstocht of combinatie (als'k echt veel zin had:))

In the end waren voor mij een 3 tal maand op voorhand beginnen met lopen ruim voldoende want tot mijn grote verbazing was ik sterker in het lopen dan in het fietsen.

Als er mensen zijn die in de buurt van Kortrijk - Oudenaarde denken aan deel te nemen ik ben altijd wel opzoek naar een loop partner!
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Het lopen was vroeger sterk punt van me, veel gedaan bij het voetbal, en tijdens basisschool nog scholenlopen meegedaan.

Hier regio Waasland voor de eventuele partners ;)
tib888
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 15:45
Rijdt met: geen

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door tib888 »

Weet er iemand of er ergens trainingsplannen te vinden zijn voor dergelijke uithoudingsraces? Voor alle afstanden duathlon zijn er trouwens weinig trainingsplannen te vinden precies.
Davidoff
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 11 aug 2008 11:47
Rijdt met: Specialized 29er stumpjumper Comp

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door Davidoff »

Lijkt me ook interessant, al zal ik waarschijnlijk pas kunnen deelnemen tijdens de editie van 2016.
Nu heb ik veel te weinig tijd om te trainen.....
Gebruikersavatar
Sir Kermit
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 28 okt 2014 15:46
Rijdt met: negeners

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door Sir Kermit »

De plaatsen zijn gelimiteerd las ik. Tegen wanneer zou deze uitverkocht zijn? Zou eerst in wetteren in september eens willen testen.
jonas_g
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 17 aug 2010 11:11
Rijdt met: Cube 29 HPC Elite Race

Re: Start To Hel (van Kasterlee) 2015

Bericht door jonas_g »

Ik heb me vorig jaar pas eind oktober ingeschreven.

Maar bij info -> deelnemers kon je vorig jaar een lijst van ingeschreven personen bekijken.
Plaats reactie