Urbano Beachrace Oostende

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door zaskar72 »

imb schreef:
Putkop schreef:ja, stel je voor...

wees al blij dat er nog een club zoiets wil organiseren. Als er geen douches zijn, so be it.

Doe een teiltje water mee van thuis om je snel te verfrissen en was jezelf thuis. Ziezo, opgelost!


Grtz.

zo denk ik er ook wel over, er mocht wel wat meer info zijn maar het is niet dat er ieder weekend een strandrace is,dus laten we al blij zijn dat we kunnen racen op het zand

Niet akkoord [-X [-X [-X Ik vind het niet kunnen dat er geen warme douche's zijn! Na zo een rit heb je meestal kou en toch bezweet & vuil. Dan moet ik nog 130km met de auto rijden in zweetgeur en met zand op mijn lichaam. Ik zeg:" Ofwel organiseer je iets te goei ofwel doe je het niet." Kijk naar de organisatie van Houffalize die organiseren het liever niet dan half. Ik vind gewoon dat die hele strandrace geboycot moet worden. Om ons geld binnen te halen da lukt wel maar om ons deftige douche's te geven dan weer niet. Zielig ! En zelfs als er geen douche gelegenheid in de buurt is dan nog, nog nooit gehoord van douchewagens ??
Gebruikersavatar
sdd
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 20:21
Rijdt met: Pro-Winner 29
Contacteer:

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door sdd »

Wukne bende blèiters...
Ga douchen in de Total langs de E40 in Jabbeke, een douche kost er 2,5EUR.
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door MX jorgy »

@ Zaskar: ik vind 20€ voor een strandrace zeker ni teveel,als je weet dat de ardennenmarathons al gauw 30€ en meer kosten en voor mij is het dan 3h rijden tot ginder.
Ik heb altijd warm water bij en kan me volledig wassen in mijn camionette.
De organisatie kan er ook niks aan doen dat er niet direct in de buurt een grote hal is met douches anders ging dit zeker in orde zijn.
In Bredene zijn de douches ook niet bij de aankomst als ze er al waren,dat weet ik niet.
En als dit teveel is dan ben je niet verplicht van te komen hé.
En wat je aanhaalt ivm houffa,das een heel ander niveau en ik heb ook al es bijna moeten bijbetalen om warm te mogen douchen in de sporthal ginder.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door zaskar72 »

Blijkbaar zijn het hier dus allemaal vuile mensen die het woord hygiëne nog niet begrijpen.
En als iedereen moet komen douchen in die camionette zal het ook lang aanschuiven zijn.
De organisatie is verantwoordelijk voor douche's dus dat die er nu zijn in een sporthal of zo of dat die er ni zijn dan moet men douchewagens voorzien. Da's toch logisch! Het is net hetzelfde als je een café zou openen zonder sanitaire voorzieningen. Bah vuile mensen ! :-&
Gebruikersavatar
MX jorgy
Mountainbiker
Berichten: 976
Lid geworden op: di 01 mei 2007 13:57
Rijdt met: Niner EMD en Niner Air9 Cabon

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door MX jorgy »

man man man,gij hebt nog nooit in Frankrijk gereden zeker? Daar kennen ze het woord douche ni eens :lol:
Dus bij jullie kunt ge op iedere TT ook douchen?
Dan zal ik meer naar daar moeten komen,kwestie van proper te blijven (o)
Dus als gij gaat werken kruipt ge ook nooit in uwen auto zonder te douchen?
Ik werk in de bouw en douche me pas als ik thuis ben,en meestal ben ik dan nog vuiler dan assek fiets.
GVH
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 02 feb 2009 11:58
Rijdt met: Granville

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door GVH »

Even wassen in de zee kan ook deugd doen :-D , het zeewater is toch nog warmer dan andere jaren...

Het zou aangenamer zijn mocht er wasgelegenheid zijn, zeker mocht het die dag koud of nat zijn, maar het is geen ramp.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door zaskar72 »

MX jorgy schreef:man man man,gij hebt nog nooit in Frankrijk gereden zeker? Daar kennen ze het woord douche ni eens :lol:
Dus bij jullie kunt ge op iedere TT ook douchen?
Dan zal ik meer naar daar moeten komen,kwestie van proper te blijven (o)
Dus als gij gaat werken kruipt ge ook nooit in uwen auto zonder te douchen?
Ik werk in de bouw en douche me pas als ik thuis ben,en meestal ben ik dan nog vuiler dan assek fiets.

Ik reed in Frankrijk zeker al met de MTB, zelfs een wedstrijd EN er waren warme douches EN gratis pasta. Dus ....
Ik heb nog nooit een TT of wedstrijd geweten waar geen gelegenheid was om U te wassen. Zelfs al is gehad in legertenten met 10-tallen emmers water. Dus...
En als je gaat werken is het toch normaal dat ge U eerst doucht??? En uiteraard na hetwerk douch ik ook op het werk zelf dan wel....VOOR ik in mijn auto kruip.
Ik begrijp echt jullie vorm van hygiëne niet, als die er dan al is....
Moayer
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 19 nov 2012 11:31
Rijdt met: Cube

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door Moayer »

Dan ben ik ook een vuile mens. Ik heb er geen probleem mee om maar na 2 uur in de douche te kunnen. Mijn zweet stinkt wel niet maar ja... Misschien moeten jullie dan maar ergens anders gaan rijden
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door zaskar72 »

Moayer schreef:Dan ben ik ook een vuile mens. Ik heb er geen probleem mee om maar na 2 uur in de douche te kunnen. Mijn zweet stinkt wel niet maar ja... Misschien moeten jullie dan maar ergens anders gaan rijden

Het gaat er hem gewoon over dat je als organisatie zoiets niet kan maken. Als wij als organisatie een MTB TT of WEDSTRIJD of CYCLO organiseren is er steeds een douche voorzien. De rit zelf zal wel goed zijn ben ik zeker van maar de organisatie is en blijft in gebreke als ze geen douches voorzien. En wat heb je voor de rest nog aan info? Niet veel hé! Kijk naar de organisatie van de strandrace van Blankenberge daar weet je alles tot in detail ruim op voorhand. En er zijn nog organisatie's die het goed doen. Ik ben van mening dat je volgende zaken duidelijk op voorhand moet informeren aan de deelnemer:
-afstanden
-parcours
-dag en startuur
-douche en kleedruimte
-nummering van de cat
-prijzenpot
-wedstrijdreglement
-programma
-alg info
Putkop
Mountainbiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 26 dec 2009 18:51
Rijdt met: Cotic Solaris 29" und eine OneOne Codeine

Re: Urbano Beachrace Oostende

Bericht door Putkop »

Afbeelding
Plaats reactie