Atb cross Ravels

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tomac 29er
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 30 dec 2011 18:10
Rijdt met: Tomac xx 29er

Bericht door Tomac 29er »

@ slowke: :-D

Maar voor de rest was ook alles in orde hé!!
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Eerste kennismaking met het parkoer in ravels was super. Vlotte inschrijving. Klasse d en c is te kort van afstand dus kies ik voor b. Dan verkennen want heb nog maar twee uur tijd, na 25km slingeren was het duidelijk dat het parkoer memoriseren geen simpele zaak is :lol: Genoeg gespeeld en de start werd voorbereid. Desondanks mijn vroege inschrijving mocht ik als laatste in de box #-o En dan mochten we vertrekken... Twee bochten later pauze en nog eens de kraan volledig open. Jammer het gat was geweldig groot en om iemand voorbij te steken was echt vermoeiend. Uiteindelijk gestrand op de 30ste plaats (online) van de 41 (29 volgens de dame in het tentje) . Beetje teleurgesteld want heb daar 1u11min aan 188 avg, 198 max en een gem snelheid van 23.4 dus hoor ik mischien eerder thuis in de C. maar toch was een beestige training en rot geamuseerd :-)

Ps: Weet iemand per toeval hoe (on)gezond een hoge gemiddeld hartslag is? In mijn geval (30j en 64kg) heb ik op training 140 tot 160 en bij chrono van 85km 170 dus was 188 iets nieuw.
slowke
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 29 dec 2007 18:35
Rijdt met: Merida Hermida

Bericht door slowke »

Dub-Wrecker schreef:Eerste kennismaking met het parkoer in ravels was super. Vlotte inschrijving. Klasse d en c is te kort van afstand dus kies ik voor b. Dan verkennen want heb nog maar twee uur tijd, na 25km slingeren was het duidelijk dat het parkoer memoriseren geen simpele zaak is :lol: Genoeg gespeeld en de start werd voorbereid. Desondanks mijn vroege inschrijving mocht ik als laatste in de box #-o En dan mochten we vertrekken... Twee bochten later pauze en nog eens de kraan volledig open. Jammer het gat was geweldig groot en om iemand voorbij te steken was echt vermoeiend. Uiteindelijk gestrand op de 30ste plaats (online) van de 41 (29 volgens de dame in het tentje) . Beetje teleurgesteld want heb daar 1u11min aan 188 avg, 198 max en een gem snelheid van 23.4 dus hoor ik mischien eerder thuis in de C. maar toch was een beestige training en rot geamuseerd :-)

Ps: Weet iemand per toeval hoe (on)gezond een hoge gemiddeld hartslag is? In mijn geval (30j en 64kg) heb ik op training 140 tot 160 en bij chrono van 85km 170 dus was 188 iets nieuw.
als je Plezier gehad hebt is al heel veel :-D
voor de rest zou ik zeggen Blijven trainen in Bochtjes pakke , hartslag zakt dan en average speed ga naar boven :wink:
188 iets gezien wat ik nie gezien heb ? :P
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

kweeni wat ik allemaal gezien heb en wanneer want na 2 ronden was ik al serieus zot gedraaid :-D Weet je per toeval wat de gem snelheid van de betere in klasse B en C was ?
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Bericht door kristof gilis »

Die van de d klasse lag op 25,3 volgens de 6de. Maar da was maar 3 rondes he
bert9
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 15 sep 2008 17:08
Rijdt met: Cube ltd race

Bericht door bert9 »

Dub-Wrecker schreef:Eerste kennismaking met het parkoer in ravels was super. Vlotte inschrijving. Klasse d en c is te kort van afstand dus kies ik voor b. Dan verkennen want heb nog maar twee uur tijd, na 25km slingeren was het duidelijk dat het parkoer memoriseren geen simpele zaak is :lol: Genoeg gespeeld en de start werd voorbereid. Desondanks mijn vroege inschrijving mocht ik als laatste in de box #-o En dan mochten we vertrekken... Twee bochten later pauze en nog eens de kraan volledig open. Jammer het gat was geweldig groot en om iemand voorbij te steken was echt vermoeiend. Uiteindelijk gestrand op de 30ste plaats (online) van de 41 (29 volgens de dame in het tentje) . Beetje teleurgesteld want heb daar 1u11min aan 188 avg, 198 max en een gem snelheid van 23.4 dus hoor ik mischien eerder thuis in de C. maar toch was een beestige training en rot geamuseerd :-)

Ps: Weet iemand per toeval hoe (on)gezond een hoge gemiddeld hartslag is? In mijn geval (30j en 64kg) heb ik op training 140 tot 160 en bij chrono van 85km 170 dus was 188 iets nieuw.
Mmmm wel vreemd.
Ik was 27ste in de B-klasse met een tijd van 1:09:46 volgens mijn Polar. Dit kwam op een gemiddelde van 22.3 km/u. Dat is wel een zeer groot verschil met die van u. En ik dacht dat mijn kilometriqueske vrij correct stond. Rij jij met een GPS?
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

Op mijn polar c400 is het 23,4 op polarpersonal trainer 23,7 en op polarsoft op pc zelf zegt em 22,6 #-o ik typ sebiet ne mail naar polar want hier word ik zot van. Ma bon heb een afstand van 26,5km op 1u11. En dan ga ik sebiet mijn wiel nog eens nameten...
slowke
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 29 dec 2007 18:35
Rijdt met: Merida Hermida

Bericht door slowke »

kristof gilis schreef:Die van de d klasse lag op 25,3 volgens de 6de. Maar da was maar 3 rondes he
als ne D da kan moet hij op donderdag bij de C komen rijden :wink:
op donderdag doen de C ook 3 rondekes .
Gebruikersavatar
Dub-Wrecker
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 03 mar 2008 13:34
Rijdt met: VN redwood & swingbike
Contacteer:

Bericht door Dub-Wrecker »

wiel gemeten en is 2085mm en op de polar sta op 2080 dus die stond in mijn nadeel als ik me ni vergis...
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Bericht door zwolle »

slowke schreef:
kristof gilis schreef:Die van de d klasse lag op 25,3 volgens de 6de. Maar da was maar 3 rondes he
als ne D da kan moet hij op donderdag bij de C komen rijden :wink:
op donderdag doen de C ook 3 rondekes .
er zijn heel veel d's die vlot in de c reeks meekunnen

maar een reeks lager inschrijven is volgens velen toch zoveel leuker
Plaats reactie