Duatlon Hofstade

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Re: Duatlon Hofstade

Bericht door Jeanke6 »

tib888 schreef:Iemand nog grote verschillen met de officiele tijdsopmeting?
Scheelt bijna 1,5 minuut bij mij. Ik ben zeker van mijn werkelijke tijd want ik heb een foto waarop ik over de finish ga en de wedstrijdklok geeft daar dezelfde tijd aan als mijn horloge.
Klopt, ze hebben er bij iedereen ergens 1,5 minuten bij gelapt. Dus maakt eigenlijk ook niks uit. Behalve dan dat mijn sprintje om binnen de 1u10 te eindigen voor niks is geweest in de officiële uitslag :-)
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Re: Duatlon Hofstade

Bericht door Spark27 »

Jeanke6 schreef:
tib888 schreef:Iemand nog grote verschillen met de officiele tijdsopmeting?
Scheelt bijna 1,5 minuut bij mij. Ik ben zeker van mijn werkelijke tijd want ik heb een foto waarop ik over de finish ga en de wedstrijdklok geeft daar dezelfde tijd aan als mijn horloge.
Klopt, ze hebben er bij iedereen ergens 1,5 minuten bij gelapt. Dus maakt eigenlijk ook niks uit. Behalve dan dat mijn sprintje om binnen de 1u10 te eindigen voor niks is geweest in de officiële uitslag :-)
idd, bij mij ook zoiets erbij , was me nog ni op gevallen.
Plaats reactie