zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
bdc
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 16:38
Rijdt met: Niner Jet 9 Carbon
Contacteer:

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door bdc »

Nog iemand interesse in een startplaats voor de Roc Marathon op zaterdag 30/04, voor de massastart zonder licentie, om 9u20 of 9u30?

Gratis over te nemen, had ticket gewonnen maar de full suspension die niet tijdig hersteld raakt en de slechte weersomstandigheden (die er nu wel al wat beter uit zien...) doen mij er van afzien...

Stuur maar PB indien interesse.

EDIT: verkocht!
Gebruikersavatar
ViaeneD
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 13 mar 2016 10:39
Rijdt met: Canyon Grand Canyon

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door ViaeneD »

Al iemand op de hoogte van hoe het parcours er bij ligt? Mudfest of toch nog vlot berijdbaar? Ze voorspellen nog regen alleszins..
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door uncle sam »

suc6 aan alle dappere starters =D>
LDH
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 13:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper HT Comp Carbon WC

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door LDH »

Nog op zoek naar 2 tickets voor de marathon morgen. Als iemand nog iets in de aanbieding heeft aan een prijsje, hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
kenneth
Mountainbiker
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 23 mei 2007 19:30
Rijdt met: Canyon Nerve AL 29 9.9SL

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door kenneth »

ViaeneD schreef:Al iemand op de hoogte van hoe het parcours er bij ligt? Mudfest of toch nog vlot berijdbaar? Ze voorspellen nog regen alleszins..
volgens iemand op facebook zou het er goed bijliggen :p ik heb me voorbereid en ben vandaag waterproof handschoenen gaan kopen :p de northwave artic doe ik ook aan dus koude zal ik niet gaan hebben xD kijk er al naar uit :p
Gebruikersavatar
omega1
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 dec 2012 18:36

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door omega1 »

Verleden jaar en het jaar ervoor ook gereden.
Het eerste jaar was het prachtig weer en was het ook af. Machtige tour.
Tweede jaar had er voordien geregend en was het parcour stukken zwaarder. Met vree tricky stukjes in (stukken waar je best niet valt).
Gewoon een glij je rijk parcour. 't Was zelf zo erg dat we de tweede dag onze happy-bike day hebben moeten inkorten. Regen en nog es regen. Alles doorweekt nat en het parcour (dat al stukgereden is) was niet langer te berijden.

Dit jaar gaan we niet maar kijken we uit naar eind augustus voor de houffamarathon. Hopelijk dan goed weder :-)


SUCCES voor diegene die het wel zien zitten ;-)
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door Jonas1984 »

Vooringeschreven via chronorace maar hoe weet je dan in welke wave je start. Wordt dat ter plaatse bepaald bij betalen (dus beter zo vroeg mogelijk daar zijn?)?
Gebruikersavatar
stijndt
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 19:04
Rijdt met: ktm phinx 1.29
Contacteer:

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door stijndt »

Yooooo, heb de marathon gereden, 167ste tegen 13p/u 1200 starters, 529 finishers.... Lastig lastig lastig, vettig vettiv vettig. Toch met een tevreden gevoel naa bemc.http://www.chronorace.be/Classements/li ... ge=3&Srch=" onclick="window.open(this.href);return false;
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door Goohooni »

Gisteren ook de xcm gedaan. Had er eigenlijk heel weinig zin in om zolang in slijk te rijden, maar dan maar gewoon op me af laten komen.

Zeker veel modder en lastig sturen soms, maar al bij al nog heel goed geamuseerd.


En het belangrijkste, deze keer hebben ze echt wel veel meer uit het parcours gehaald!

Toch af en toe stukken door de bossen door, die afgespannen waren met linten, vind ik heel fijn!

Ook het oude WB parcours zat er een stukje in.

Om te vergelijken, dit parcours was een van de mooiere xcm's vant jaar, deze kan naast de derde etappe van BeMC staan.
Jonas1984
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 18:51
Rijdt met: Kontich
Contacteer:

Re: zondag 01 mei 2016 Roc d'Ardenne

Bericht door Jonas1984 »

Iemand een gps track? Ik ben na tavigny een groepje gevolg en heb dus een flink stuk gemist #-o

Zou deze rit ook eens onder iets drogere weersomstandigheden willen rijden :-D
Plaats reactie