WoodiesClassic

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Re: WoodiesClassic

Bericht door slow motion »

Hoe lang (km) is één rondje?
pieter90
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 24 okt 2012 20:57
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 (2016) Cube Ltd pro (2015)

Re: WoodiesClassic

Bericht door pieter90 »

schuppe schreef:ik ook daar mijn eerste xc wedstrijd ooit gereden bij de funrace! mooi maar zwaar parcours. Ik vrees, dat bij zoals elke organistie die iets wil doen voor "echte beginners", de funrace niet echt een funrace zal worden of blijven (altijd pipo's die daar toch liefst winnen ipv bij de originele race een 10de plaats te rijden of zo [-X )!!
inderdaad spijtig, top 3 was vorig jaar van hetzelfde mountainbike team die veel wedstrijden rijden. ikzelf durfde niet in classic race starten: eerste wedstrijd ooit, en pas half jaar een mtb, dus een terechte fun-rijder vind ik.. tenslotte was ik 4e en ook wat ontgoocheld dat top 3 eigenlijk wedstrijdrijders waren
afdalerke
Mountainbiker
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 15:23
Rijdt met: cube race

Re: WoodiesClassic

Bericht door afdalerke »

pieter90 schreef:
schuppe schreef:ik ook daar mijn eerste xc wedstrijd ooit gereden bij de funrace! mooi maar zwaar parcours. Ik vrees, dat bij zoals elke organistie die iets wil doen voor "echte beginners", de funrace niet echt een funrace zal worden of blijven (altijd pipo's die daar toch liefst winnen ipv bij de originele race een 10de plaats te rijden of zo [-X )!!
inderdaad spijtig, top 3 was vorig jaar van hetzelfde mountainbike team die veel wedstrijden rijden. ikzelf durfde niet in classic race starten: eerste wedstrijd ooit, en pas half jaar een mtb, dus een terechte fun-rijder vind ik.. tenslotte was ik 4e en ook wat ontgoocheld dat top 3 eigenlijk wedstrijdrijders waren



ah dan ben je hij dat die in de laatste ronde mijn 4 de plaats heb afgenomen .
ik had eigenlijk verwacht dat niveau in de fun nog veel hoger ging zijn als je ziet hoe hard soms gaat op wedstrijden van de flanders of wallonie cup en daarmee had ik mij bij de fun ingeschreven
pieter90
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 24 okt 2012 20:57
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 (2016) Cube Ltd pro (2015)

Re: WoodiesClassic

Bericht door pieter90 »

afdalerke schreef:
pieter90 schreef:
schuppe schreef:ik ook daar mijn eerste xc wedstrijd ooit gereden bij de funrace! mooi maar zwaar parcours. Ik vrees, dat bij zoals elke organistie die iets wil doen voor "echte beginners", de funrace niet echt een funrace zal worden of blijven (altijd pipo's die daar toch liefst winnen ipv bij de originele race een 10de plaats te rijden of zo [-X )!!
inderdaad spijtig, top 3 was vorig jaar van hetzelfde mountainbike team die veel wedstrijden rijden. ikzelf durfde niet in classic race starten: eerste wedstrijd ooit, en pas half jaar een mtb, dus een terechte fun-rijder vind ik.. tenslotte was ik 4e en ook wat ontgoocheld dat top 3 eigenlijk wedstrijdrijders waren



ah dan ben je hij dat die in de laatste ronde mijn 4 de plaats heb afgenomen .
ik had eigenlijk verwacht dat niveau in de fun nog veel hoger ging zijn als je ziet hoe hard soms gaat op wedstrijden van de flanders of wallonie cup en daarmee had ik mij bij de fun ingeschreven
afgenomen? ik heb toch niks onreglementair uitgestoken hoop ik :-D
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: WoodiesClassic

Bericht door lupo60 »

Voor eventuele geïnteresseerden, via volgende link kan je foto's kopen van de Woodies Classic. Kan een mooi aandenken zijn aan een mooie middag. Alles vrijblijvend natuurlijk. Vriendelijke groeten.
http://www.oypo.nl/1141CBC48BEA4C98" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie