13/11/2011: Hoek van Holland - Den Helder

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
sliekfretter
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:58
Rijdt met: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Contacteer:

Bericht door sliekfretter »

Janmaan schreef:Putters bevoorrading ook net na zandstrook in Ijmuiden.

Deze week nog een stevige wegtraining met 5 dikke en 5 dunne bandjes aan dunnebandentempo :-&

Er zit er ene bij die serieus gaat schitteren. :-$
Dat is ook de plaats waar ik mijn bevoorrading voor mijn mannen ga regelen , we zien elkaar daar wel :wink: , wat Petten betreft ging ik daar ook nog een 2e bevoorrading doen ,Egmond zal misschien beter zijn , we zien wel , Morgenavond gaan we met ons 4tal de pasta in HvH proeven voor we in ons hotelletje in Poeldijk de nacht aanvangen , succes aan alle Vlamingen op de langste beachrace der lage landen
susie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 11:57
Rijdt met: specialized

Bericht door susie »

In IJmuiden sta ik altijd over de brug voor de sluizen. Staan jullie dichter bij het strand?


GRtjs,

Susie
susie
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 nov 2011 11:57
Rijdt met: specialized

Bericht door susie »

Iedereen een succesvolle en aangename strandrace gewenst. Niet te vlug want anders moeten de begeleiders zich haasten en volgende week een boete van overdreven snelheid in de brievenbus.

Grtjs,

Susie
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

sliekfretter schreef:
Janmaan schreef:Putters bevoorrading ook net na zandstrook in Ijmuiden.

Deze week nog een stevige wegtraining met 5 dikke en 5 dunne bandjes aan dunnebandentempo :-&

Er zit er ene bij die serieus gaat schitteren. :-$
Dat is ook de plaats waar ik mijn bevoorrading voor mijn mannen ga regelen , we zien elkaar daar wel :wink: , wat Petten betreft ging ik daar ook nog een 2e bevoorrading doen ,Egmond zal misschien beter zijn , we zien wel , Morgenavond gaan we met ons 4tal de pasta in HvH proeven voor we in ons hotelletje in Poeldijk de nacht aanvangen , succes aan alle Vlamingen op de langste beachrace der lage landen
Die "Ollanders" gaan me niet liggen hebben wi morgenochtend, kheb wat pannekoeken en rijsttaartjes mee voor morgenochten. [-X
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

M'n sloefen liggen erop :wink: .

Afbeelding

Afbeelding
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Wa voor banden zijn da?
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

spillie2006 schreef:Wa voor banden zijn da?
Innova (Surly) Black Floyd 26 x 4.0".
Die hebben sinds kort 16 nieuwe profielen uit.


Ik heb ze niet op de weegschaal gelegd, maar ze voelen in vergelijking met de gebruikelijke Larry 3.8" héél light aan.
Zonet eens even een toereke mee gebold ... gezien de verwaarloosbare rolweerstand kan je daar serieus mee knallen :bounce: .
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Ik rij morgen me mijn super motos me 1.1 druk in.ik voel mij goed me die banden en vorig jaar ook alle races meegereden
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Veel succes toegewenst !!


Het beachbiken zal terug even wennen worden ... laatste strandrace is al van '99 geleden :oops: .
spillie2006
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: za 15 dec 2007 16:25
Rijdt met: pro winner 29

Bericht door spillie2006 »

Bij mij is het niet zo aanpasse ik was er vorige week al bij in frankrijk en hoek van holland is al de 4de maal dat ik deelneem.vorig jaar was ik 8ste en hopelijk kan ik weer top 10 doen he.Volgende week zaterdag dan beachrace in scheveningen en dag nadien de panne .er komen dus drukke tijden voor mij.jij ook succes he
Plaats reactie