Do 10/11/2011 Affligem :: Nightbike :: 3de Sint-Maarten Nigh

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ixxel schreef:
MaC'Red schreef:
Ixxel schreef:Thanks Mac'Red en vivkemobiel!

Ik zou ook de 43 km rijden en het uur weet ik nog niet...
als ge uw karreke wilt aanhangen, we starten omstreeks 19.30h aan den bellekouter, dus tegen 19.20h daar zijn. No rush en big fun staat centraal die avond.

MaC'Red 8)
Verlichting gisterenavond nog geleverd en deze morgen opgeladen en gemonteeerd.

Ik zal er ook rond 20 na 7 zijn, misschien met mijne maat, anders hang ik mijn karretje aan die van ulle :-)

Hoop dat ik under kan volgen, never done a nightride :drunk:
Lichtjes zijn hier aan het opladen !!!
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Bericht door Ghastly »

schitterend toerke! Spijtig genoeg deze avond bezoek thuis en dus in de namiddag moeten rijden, maar absoluut geen spijt van het 'zwartrijden' (zoals de toeschouwer het noemde aan de aankomst).
Volgend jaar in den donker!
Jr_Jan
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 25 sep 2010 18:55
Rijdt met: Granville Pulse 4.0 + Trek 8500
Contacteer:

Bericht door Jr_Jan »

Mijn eerste deelname aan deze TT, en heel tevreden thuisgekomen, prachtig parcours, bevoorradingen waren piccobello in orde, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, dikke pluim voor de organisatie =D> Ook dikke mercie aan mijn trouwe fietspartners waar ik elke week kan op rekenen voor een ritje in den donkeren. 8)
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

leuke 43km maar leuktste zal wel na de bevoorrading ,paar leuke bosjes

Merci aan de man met de blauwe Rush voor gezelschap en schitterende verlichting ,dat was zoals een auto

Lekkere bevoorrading dus tevreden thuis
sirksael
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 13:46
Rijdt met: Cannondale flash 2

Bericht door sirksael »

Dikke pluim voor de organisatie, het was goed in orde. Laat vertrokken, tweemaal panne en ook nog eens mis gereden, toch nog alle bevoorrading en animatie gehad, top!
fietsertjeAnn
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 03 aug 2008 17:09
Rijdt met: Scott CR1 + Scott Scale 920 + Scott Spark rc

Bericht door fietsertjeAnn »

Gisteren voor mijn 3de jaar op rij vertrokken voor de Sint-Maartentt en 'k vond het wel de beste editie. Genoten van km 1 tot km 43. Het weer zat daar wel voor iets tussen. Duidelijke bepijling , leuke bosjes , veel meer zwarte pieten op 't parcours die ons wat lekkers gaven :lol: :lol:
Wat een bevoorrading !!! Lekkere vla , chocolade, ...
Goede plaats om de jeneverstand op te stellen.
Dank aan mijn compagnons en =D> =D> =D> aan de mensen van WTC Den Block voor jullie werk. Doe zo verder en laat ons nog vele jaren genieten van jullie Sint-Maartentocht hé !
Tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
Ixxel
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 13:25
Rijdt met: Specialized
Contacteer:

Bericht door Ixxel »

Bedankt MaC'Red en vivkemobiel voor mijn karretje aan dan van ulle te hangen. =D>

Mijn eerste nightride was top georganiseerd, super bevoorading, perfect uitgepijlt... Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij! :-D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Mijn eerste deelname is van 2009 en vorig jaar zat ik in de ardennen maar nu kon ik er terug bijzijn en heb een leuke avond gehad als afsluiter van een lange werkdag. Heel tof parcours dat ze hebben voorgeschoteld en er waren zelfs baantjes bij dat ik zelf nog niet kende en dat op amper enkele kms van men deur.

Ook mercie aan Vivke en Ixxel voor de companie onderweg en de zwarte pieten voor de guimauvekes bev. onderweg. Ga dit parcours zeker nog eens rijden overdag hoor. Aan de jeneverstand ook nog een forumlid tegen gekomen zijnde Ivankov.

de gps telde 43.24 km en 361 hms voor de rit.

MaC'Red
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Bericht door slooverke »

Gisteren vanuit West Vlaanderen vertrokken naar Affligem voor de Nightride, en het was een supertoffe rit!!! Samen met mijne vriend Yvan vertrokken iets voor zeven, en na een keitof parcours, een super bevoorrading met de lekkerste "Vlaai van Aalst", een super jeneverkot, aangekomen met 46 km op de teller!!! Na een deugdoend douchke genoten van een héél lekkere braadworst!!

Het was mijn 1° deelname, maar het zal zeker en vast niet de laatste zijn!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Aan de organisatie : een dikke pluim, doe zo verder en er komt zeker en vast méér en méér volk naar jullie nightride!!!!
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Gisteren ook deelgenomen aan de tocht in Affligem; ook merciekes aan MC'Red en Ixxel voor het gezelschap; 't was leuk om terug nieuwe mensen te leren kennen.
Organisatie was top, veel guimauvekes gekregen, ben verwend geweest; de laatste bevoorrading met de jeneverstand was heel mooi gedaan.
De Aalsterse vla ging vlot binnen.
Ga dit parcours zeker volgende week tijdens den dag nog eens rijden om te zien waar we overal gezeten hebben. Leuke bosjes welke ik niet kende !!
Volgend jaar terug van de partij !!

Bedankt voor de mooie avond !!
Plaats reactie