15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
CT veteraan
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 01 nov 2009 18:53
Rijdt met: S-Works Carbon

Bericht door CT veteraan »

Ik denk dat de goeie tijden voor de beste Noord Franse TT's voorbij zijn. Vier jaar geleden was deze tocht een droom, dezer dagen zijn de organisatoren een beetje het slachtoffer van hun succes. Files om niet aan te zien in het begin, en ik sta al de hele week in file naar Brussel !
En dan zijn er van die zelfingenomen hufters (Belgen, want de Fransen hebben meer manieren) die de hele rij voorbij drummen. Een boodschap aan die pseudo-vedetten: als jullie zich te goed voelen om te wachten, ga dan XC's of marathons in competitie rijden, dan zijn we van jullie verlost!
Laatst gewijzigd door CT veteraan op zo 15 nov 2009 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

M'n eerste keer hier..
Prachtige rit, fantastische organisatie en wat een bevoorrading!!!

Hier en daar wat onduidelijkheid met de pijlen op de grond, wsl door de regen..

Ik had de indruk, dat ze veel links hebben laten liggen qua terrils (al moet je natuurlijk toelating krijgen.
Fantastisch hoe vriendelijk de mensen daar zijn, in vergelijking met hier..
Eens roepen a gauche, a droite doet wonderen, sommigen zeggen zelfs merci :-)
Ik ergerde me ook soms aan de file's maar 't heeft niet veel zin er 10 voorbij te steken, om dan toch te voet te staan.

Toch, ondanks 't verkeer bijna overal boven gereden..
En zeker een jaar geleden da ik nog zo vuil was 8)
Volgend jaar terug, maar dan sta ik te wachten tot de deuren van de zaal open gaan, vlug inschrijven op m'n velo en weg :-D
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

De president is thuisgeraakt. Zijn nieuw vestje zal waarschijnlijk nooit meer wit geraken. Het zit nu te weken en ik zal ondertussen een tukske doen. Straks het verslagje.
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Bericht door Falco Peregrinus »

Moustache schreef:De president is thuisgeraakt. Zijn nieuw vestje zal waarschijnlijk nooit meer wit geraken. Het zit nu te weken en ik zal ondertussen een tukske doen. Straks het verslagje.
Voor wie het vestje van de president graag eens zou zien toen het nog wit was: hier wat foto's en de GPS route in google maps:
http://sportstracker.nokia.com/nts/work ... id=1800512

:-D :-D :-D
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Voilà si, terug van m'n eerste tt in frankrijk, fietsken terug opgeblonken en de kleertjes in de wasmachine. Een zeer prachtige tocht van de ene terril in de andere en massa's singeltracks, om dan maar te zwijgen van de mega grill- bevoorrading =D> =D> =D>. Jammer genoeg toch ne keer moeten plat vallen :evil: :evil:(merci aan aan t'klimmerke en Robbie voor te wachten) . Ik heb me goed gejeund en ik ben content ne keer meegereden te hebben met de forumers. Voor de rest zal ik deze namiddag mijn terrilkoorts wat proberen uit te zweten #-o #-o in mijn zetelken.

Merci RIk C voor mee te mogen in uw bus =D> =D> .

A les Galibots félicitacions et bravo =D> =D> =D> . A la prochain.





Zondag 17 Januari 2010 10e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
Laatst gewijzigd door jägermeister op zo 15 nov 2009 23:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

Mooie tocht, maar hoe mooi????
Dat vertellen jullie deze foto's!!! :-D :-D


Even klikkerdeklik naar mijn fotoalbum
http://be.fotoalbum.eu/Jonas
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Kben niet overtuigd dat dit een hoogdag was :roll:
Zal wrs wat door de weersomstandigheden te maken hebben dat de echte fun soms ver te zoeken was.
Voor mij blijven de eerste 5 a 10km de beste van allemaal, rest is heel wat minder.
Qua organisatie blijft La Galibotte natuurlijk prima mede dankzij de vele vrijwillegers =D>
Gebruikersavatar
mountainbiker66
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: ma 10 mar 2008 21:15
Rijdt met: Cube Ltd team

Bericht door mountainbiker66 »

AMG schreef:Mooie tocht, maar hoe mooi????
Dat vertellen jullie deze foto's!!! :-D :-D


Even klikkerdeklik naar mijn fotoalbum
http://be.fotoalbum.eu/Jonas
Mooi overzicht van wat we vandaag onder de wielen hebben gekregen. =D>
Ben content dat we mede met een aantal forumbikers, met den prisident :lol: als gids, zijn afgeweken van het parcour dat normaal rond den Delta3 ging. Zodat we den Delta toch een aantal keer hebben gedaan.
Verder een parcour met alles er op en er aan. Modder, wind, bergop, bergaf, draaien en keren, goede uitpijling en een waar buffet op de bevoorrading. Meer moet dat nie zijn op een hoogdag. De tragere en minder technische Fransen en sommige Belgen nemen we er graag bij. :roll: :-D
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

AMG schreef:Mooie tocht, maar hoe mooi????
Dat vertellen jullie deze foto's!!! :-D :-D


Even klikkerdeklik naar mijn fotoalbum
http://be.fotoalbum.eu/Jonas
@ AMG prachtige picskes! =D> =D>



Zondag 17 Januari 2010 10e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Dubbel gevoel vandaag. Enerzijds een tocht gereden die de beste zou zijn in Oost en Westvlaanderen. Anderzijds ik heb hem vorig jaar ook gereden en dan zie je toch duidelijk dat deze editie een mindere was.
De verwachtingen na vorig jaar waren wel torenhoog.

Het voorspel (paadjes rond de terrils) was er in overvloed maar de climax (toppen van terrils) is er niet genoeg gekomen. Zeker de helft van de forumbende heeft wel zijn climax gekregen tot 2X toe op Delta3-top (zat niet in het officiële parcours). Het begint een vaste gewoonte te worden
...
Vorig jaar is hier den oranjen ferm tegen dek gegaan misschien daarom dat de gevaarlijkste (en leukste) stukken niet in de TT zaten.
Mijn beentjes waren content met de aangeboden 45km.
Heel vuil maar nergens geen stoempmodder/slijk gehad. Dit is ook het leuke aan terrilrijden , 1 keer spuiten en de fiets is terug proper.
Trouwen heel goede douches daar.
Volgend jaar dus zeker terug.
Binnen 2 weken gaan we naar hun buren in Sallaumines en wedden dat Delta3 in het parcours zit . :wink:
Plaats reactie