23/11/2008 Sint-BaafsVijve (Wielsbeke)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Edge
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 nov 2005 10:44
Rijdt met: Thompson Pro team

Bericht door Edge »

Heb deze namiddag met de sportschool van groot wielsbeke een klein deeltje van hun parcours ingereden. Dus het ligt er goed bij op die stukken en het werd goed bevonden door de schooljongens en meisjes.
Antwoord op E605.. Die fruitbomen was de tocht van MTBUW die de streek van gottem grammene aandeden maar die gaat jammer genoeg niet meer door :cry: :cry: . Maar gene paniek..Dit team hier zorgt voor een oplossing voor die datum, maar wel in een andere richting.
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

dat zal vettig zijn dat is zeker, waar niet trouwens,maaaaaaaar het blijft wel overal berijdbaar. Dit jaar het parcours wat hertekend op sommige plaatsen , zodat de minst berijdbare stroken eruit zijn.
We hebben alles uit de streek gehaald wat we konden en waar we toelating voor kregen.

Veel off-road in het begin als opwarming , met daarna een recuperatiestrook van een kleine 3 km. Vanaf km 13 de bossen in volgt er niet zo heel veel baan meer. Veel mooie privédomeinen, waarvan een bosstrook van 5,5 km (35 - 40 - 50 km) en na de bevoorading nog eentje van 3 km ( nieuw tov vorig jaar en voor alle afstanden).

En ja, de strook langs de brug zit er terug in, dit voor het 40 en 50 km traject. heb je geen zin deze lus te rijden van 1 km, volg dan gewoon de 30 - 35 km via de trap naar beneden.

Hopelijk blijft het zondag droog, tmag onder de 5 graden zijn, na 3 km zullen al hoe opgewarmd zijn.

groeties
Biky burger
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: do 25 okt 2007 12:22
Rijdt met: Thompson

Bericht door Biky burger »

Kan ik ergens in Waregem op het parcours komen in de terugweg naar Sinte-Baafs om me in te schrijven en dan weer in Waregem te eindigen?
Of lukt dat niet met die privé-stukken?
Benny-BOY
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 01 feb 2005 13:27
Rijdt met: Thomson

Bericht door Benny-BOY »

jow,

Ik kom ook af naar deze tocht.
ik heb hem reeds 2 maal gereden (vorig jaar niet.) maar door 2 lekke banden maar 1x maal uitgereden.

Deze tocht is echt wel een aanrader.
Het leuke voor mij is ook dat ik eigenlijk een 50tal meter ver woon van die beruchte strook langs de brug.
Dus als ik terug thuis ben kan ik nog de ganse dag (na)genieten van het geploeter in dat toch wel lastig stukje.

greets B.
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

t"zal flandrienweer zijn zondag als je het weerbericht zo eens bekijkt.
Hopelijks lijden de boszones hier niet te veel onder. #-o
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Als ik da ier zo allemaal lees wil ik wel eens de zondag rijden ipv. op zaterdag, dan kan ik zaterdagnamiddag m'n vroegere voetbalploeg nog es gaan aanmoedigen. Veel keuze is er trouwens toch niet he om zaterdag te biken.
Alst een beetje weer is kom ik af voor de 50 km, want nog nooit gereden hier.
Gebruikersavatar
fast & furious
Kerstman
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 09 sep 2005 18:58
Rijdt met: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Bericht door fast & furious »

k'hoop dak er geraak,zaterdag een zwaar feestje met de schoonfamilie :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: ,we
zullen zien of ik uit mijne nest geraak!


mss tot zondag,de Fast.
Gebruikersavatar
Acidboy
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 22:11
Rijdt met: CUBE

Bericht door Acidboy »

Ik zie deze rit wel zitten. Ik heb al veel lof gehoord over deze rit, en anders wordt het weer Ieper, waar ik ondertussen al de meeste stukken ken. Wat mij betreft gaan we het hier eens proberen. Wat denkt de rest van de groep hiervan ???? Goed voorstel ?
Gebruikersavatar
b@rtm@n
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 jun 2008 21:38
Rijdt met: merida gustav

Bericht door b@rtm@n »

afgaande op de reacties zou ik hier ook wel ne keer willen rijden
tzal afzien worden want een verrekking gehad en dus 3 weken niet gebiked, zal proberen mijn trammetje aan te pikken bij pearl jam
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

fast & furious schreef:k'hoop dak er geraak,zaterdag een zwaar feestje met de schoonfamilie :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: ,we
zullen zien of ik uit mijne nest geraak!
mss tot zondag,de Fast.
Khou mijn hart al vast.
Vorig jaar waart ge nuchter en het liep al verkeerd af met je #-o
Niets beter tegen een kater dan op uwe vélo zitten ploeteren.
En ik vermoed dat het ploeteren zal worden met alle regenen van de afgelopen dagen.
Plaats reactie