9/03/2008 Stekene.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
stelvio
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 15:33
Rijdt met: Giant Fully

Bericht door stelvio »

Idd. mooie rit,zeker de eerste helft zeer goed verwent,daarna iets minder, redelijk veel asfalt. Maar toch nog een goede afsluiter naar het einde toe.
bevoorading Okè
bepijling Okè
parcours Okè
douches Warm, maar geen waterdruk,maar moeilijk gaat ook hè!
M.a.w goede organisatie =D>
Totaal 52km gem. 25,4
Gebruikersavatar
feixar
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 19 nov 2007 15:48
Rijdt met: Cube

Bericht door feixar »

Stelvio -> mag ik vragen hoe lang je over de toer gedaan hebt? Ik heb zo het vermoeden dat mijn fietscomputer afwijkt of niet goed ingesteld staat (ik heb een totale afstand van 49,3 km gemeten :-? ).
Grtzzzzzz
Gebruikersavatar
stelvio
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 15:33
Rijdt met: Giant Fully

Bericht door stelvio »

@feixar--Gegevens Waarde Eenheid Polar cs400
Duur 2:04:45
Registratie-interval 15 s

Energieverbruik 1906 kcal
Aantal hartslagen 19625 slagen
Herstel -30 slagen
Minimale hartslag 77 hsm
Gemiddelde hartslag 157 hsm
Maximale hartslag 183 hsm
Standaardafwijking 15,4 hsm

Minimum Snelheid 6,8 km/u
Gemiddeld Snelheid 25,4 km/u
Maximum Snelheid 33,6 km/u
Afstand 52,7 km
Afstandsmeter 2193 km

Minimale hoogte -5 m
Gemiddelde hoogte 1 m
Maximale hoogte 5 m
Stijging 15 m
Daling 10 m
Stijging/h 7 m/h
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

was idd een mooie tochtje =D> maar heb toch op het laatste een stuk gemist opt einde :-? had maar 43 km :bounce: mss volgende keer toch een pijltje meer hangen

43 km en avg 26.3

en ook geen fitnessbabe's gezien hoor :-D dju toch 8) :lol:
Gebruikersavatar
Woody Woodpecker
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: do 23 jun 2005 14:48
Rijdt met: Moozes Storm

9/03/2008 Stekene

Bericht door Woody Woodpecker »

In naam van Fitness Connection wil ik alle deelnemers van harte bedanken voor hun opkomst =D> =D> =D>. We hebben op alle vlakken ons uiterste best gedaan om jullie een aangename zondagmorgen te bezorgen. Zoals ik kan afleiden uit jullie commentaren zijn we daar grotendeels in gelukt. Voor een aantal onder jullie duurde de après zelfs tot 15:00u.
Het tweede gedeelte bevatte inderdaad wat meer beton of asfalt. Het niveau van het eerste gedeelte aanhouden was onmogelijk. Maar met net geen 70% off-road op de totale afstand van 50 km denk ik dat we geen mal figuur slaan.
Tot een volgende editie.
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Om 8.30 de 50km tocht gedaan

En vond het een mooie TT met goede pijlen en gelukkig niet teveel regen

De babes waren niet zo speciaal :lol: maar ze deden hun werk hé
ivanrat
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 08 jan 2008 22:13
Rijdt met: Rockrider 8.1

Bericht door ivanrat »

toffe tocht, 37 km op de teller staan, goei jeneverke en leffe gedronken na de tocht; zal er volgend jaar terug bij zijn!
=D> =D>
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Deze morgen dus samen met BullsEye naar Stekene gereden en jawel,een klein ommetje gemaakt zodat we volgens mij al een 20tal km's op de teller hadden staan voor we aan de tt begonnen.

De tt zelf was aangenaam,een tof parcours met het merendeel off-road.De ondergrond bleef perfect berijdbaar,nergens echt blubber tegengekomen.

Clingse bossen,Stropersbos,Waterwinning,alle gebieden werden aangedaan.Bepijling was heel goed.

Waar ik minder over te spreken was : tijdens de bevoorrading kreeg ik een Extran maar toen ik een tweede wilde vragen om eventueel in de drinkbus te gieten : 'Neenee,meneer,'t is wel ene de man hé!' Met een bijhorende blik van 'Amai,zo ne profiteur'.Dat was echt mijn bedoeling niet,ik kom ook om te rijden, maar in de tiental jaar dat ik tt's rijd heb ik nog nooit geweten dat er zo werd bevoorraad.Wetende dat je 4 euro inschrijving betaalt (wrs 1 euro meer voor die gratis jenever) vond ik dit het enige minpunt.

Voor de rest heel stevig doorgereden met een aantal medebikers :oops: (BullsEye en Luc met medemaat) en ook een bende Bosbikers van Moerbeke die Destruction Derby speelden in 't Stropersbos :lol: ...
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Als ik aan de bevoorrading kwam en vroeg een AA drankje wast van

Hebt u al een drankje gehad :roll:, Nee ,aa dan krijgt u eentje

Eerste keer op een 10 tal ritten nu dat ik dat meemaak

Anders drinken a volonté

Maar das tot een zeer klein minpuntje :lol:
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

P° schreef:Deze morgen dus samen met BullsEye naar Stekene gereden en jawel,een klein ommetje gemaakt zodat we volgens mij al een 20tal km's op de teller hadden staan voor we aan de tt begonnen.
Wat de tocht betreft, kan allen maar bevestigen wat reeds gezegt is. Denk dat we zelfs meer dan 20km. hadden voor we aan de FC waren om 07u30 vertrokken en om 08u40 aan gekomen #-o maar das nu eenmaal onze traditie en die moet je in stand houden :-D :-D
Plaats reactie