09/03/2008 SPA

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Berthold
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 13 okt 2005 22:53
Rijdt met: RKT9 RDO + RLT9 Gravel + ROTWILD RX375

Bericht door Berthold »

K2-er schreef:weet er iemand nog het adres van de website waar de foto's op komen, stond op de deur bij de uitgang?
Hier het adres voor de fotos'... eerste toertocht van het jaar en enkele mooie stylefiguurtjes... :-) :
http://www.jmfexpress.be/vtt_spa2008.htm
Het was blijkbaar een geslagde toertocht, alleen de bike-wash was ondermaats en moet voor volgend jaar grondig aangepast worden ! Voor de rest, volgens de commentaren die ik gehoord heb, was iederen best tevreden. Bedankt allemaal voor uw deelname =D> en tot volgend jaar! :wink:
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

Wel chique, grappige foto's als ge ziet hoe sommige daar onderuit gaan. Wel hopen dat daar niemand iets aan over heeft gehouden. Maar van vallen leer je en je hebt het ten minste geprobeerd. Was trouwens wel een vet stukje
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Franske_01 schreef:Wel chique, grappige foto's als ge ziet hoe sommige daar onderuit gaan. Wel hopen dat daar niemand iets aan over heeft gehouden. Maar van vallen leer je en je hebt het ten minste geprobeerd. Was trouwens wel een vet stukje
Diene zonder helm had voor mijn part zijne kop mogen invallen :wink:
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

Gf biker schreef:
Franske_01 schreef:Wel chique, grappige foto's als ge ziet hoe sommige daar onderuit gaan. Wel hopen dat daar niemand iets aan over heeft gehouden. Maar van vallen leer je en je hebt het ten minste geprobeerd. Was trouwens wel een vet stukje
Diene zonder helm had voor mijn part zijne kop mogen invallen :wink:
Durf voor te wedden da die "jackass" zijne helm volgende keer opzet als hij nog eens in de ardennen gaat rijden, ten minste als hij da nog kan
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

het was inderdaad hallucinant om zien hoe veel mensen geen helm op hadden. Echte macho's... woooow...

mercikes aan de organisatie voor het vlotjes opsturen van de originele fotokes, heb ze nu wat beter zichtbaar in het artiekelken op www.mtbteamlangdorp.be geplakt...

voor degenen die er niet waren : die fotokes zijn getrokken in de allereerste afdaling van de dag. Toen moest alles nog beginnen. :-)
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Zondag 9 maart fietste en filmde ik de TT van Spa Film is 25 min en 195 mb. Film staat nu op het net.
Plaats reactie