12/1/2008 - Sint-Job-Int-Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

12/1/2008 - Sint-Job-Int-Goor

Bericht door petruske »

weet er iemand wat meer ver deze toertocht,veel bos ,veel asfalt ezoverder alle inlichtingen zijn welkom
dankewel
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

12/1/2008 sint job

Bericht door petruske »

sorry ging over sint job int goor misverstand (vergeten)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Je kan je titel altijd aanpassen.
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Ik heb hem in 2005 gereden.

Voor zover ik me kan herinneren, ging hij toen als volgt: eerst opwarming richting de Brechtse Heide, alwaar enkele mooie offroadwegen door bos en veld werden aangedaan. Nadien ging het via veldwegen naar Drieboomkensberg en de bossen van de trappisten. Daar werden de nodige singletracks aangedaan. Na de bevoorrading kwam het andere stuk van de Brechtse Heide (zandpaden en singletracks rond het 'venneke') om binnendoor aan Kristus Koning uit te komen. Laatste stuk ging langs de bossen van 's Gravenwezel. We reden terug binnen via de singletrack achter het voetbalveld.

Schoon toerke. Ging hij de voorbije jaren ook zo?
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Bevoorrading gene vette in het verleden, slap water en één koekje.
(in het verleden moesten mensen die meekwamen met een mtb'er inkom betalen om in de kantine te gaan drinken) .
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Serieus? Twee jaar geleden waren der zelfs chips en bifi-worst, dat vergeet ik nooit meer! :wink:
weske
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 03 feb 2007 19:54

Bericht door weske »

ze zijn hier juist de bordjes komen hangen voor morgen............ :wink:
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

[quote="flyboy"]Ik heb hem in 2005 gereden.

Voor zover ik me kan herinneren, ging hij toen als volgt: eerst opwarming richting de Brechtse Heide, alwaar enkele mooie offroadwegen door bos en veld werden aangedaan. Nadien ging het via veldwegen naar Drieboomkensberg en de bossen van de trappisten. Daar werden de nodige singletracks aangedaan. Na de bevoorrading kwam het andere stuk van de Brechtse Heide (zandpaden en singletracks rond het 'venneke') om binnendoor aan Kristus Koning uit te komen. Laatste stuk ging langs de bossen van 's Gravenwezel. We reden terug binnen via de singletrack achter het voetbalveld.

Schoon toerke. Ging hij de voorbije jaren ook zo?[/quote]


Idd, en met de organisatie van aan de Zandbergen is dit meestal dik in orde, maar er is een jaar of 2 geleden een tt geweest die ook daar vertrok aan het voetbalterrein en dat trok op gene zak. Slechte bepijling, flutbevoorrading etc etc. Ik denk dat ze daar naar verwijzen, maar die hebben dat nadien nooit meer gedaan :roll:
Gebruikersavatar
pacobike
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: do 20 okt 2005 22:35
Rijdt met: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Bericht door pacobike »

wij komen uit het Gentse naar Sint Job ... eerst zouden we naar Kemmel gaan, maar nu blijkt dat er daar maar 20km off-road zou zijn op de 55km (wel veel beklimmingen natuurlijk, ook zwaar, maar op de weg) ... en met de regen die nog zal vallen zullen er in Kemmel ook wel moddertoestanden zijn ... wat minder het geval zal zijn in het Antwerpse, en blijkbaar heel veel bos en singletracks ... we love it !!!
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

Gelukkig niet al teveel modder baggeren maar toch genoeg.
De sterke wind zorgde ervoor dat je op sommige stukken echt moest beuken om vooruit te geraken.
Al bij al een goed tochtje en weinig volk.
Bevoorading ok, deze was zelfs beter dan in Herentals.
Plaats reactie