12/1/2008 - Sint-Job-Int-Goor

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Veilig
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 21:45
Rijdt met: Scott

Bericht door Veilig »

Ben deze namiddag vertrokken, nadat de regen was verdwenen. Heb een dubbel gevoel aan deze tocht overgehouden. VWB heeft in het winterseizoen 3 tochten die vertrekken in St Job. Als ik deze vergelijk met de vorige twee (tweede kerstdag en ergens in oktober), dan is deze een stuk minder dan die ander twee. Zeker aangezien dat deze van oktober op dezelfde plek vertrekt als vandaag. De eerste 15 km waren gewoon saaie rechte veldwegen, daarna zijn we pas in de bos gedoken, en dan nog vaak op de grotere wegen. Ik heb zo een gevoel dat deze tocht met een minimum aan inspanning is samengesteld, al weet ik dat het niet zo eenvoudig is om een tocht te maken en dat dit veel tijd vraagt. (kritiek geven is natuurlijk gemakkelijker). Ik had er iets meer van verwacht. Op afpijling, afspuitstand en bevoorrading geen opmerkingen, die waren in orde. Douches waren zalig warm. Ondanks alles weet ik niet op deze volgend jaar nog op mijn kalender gaat verschijnen, ik vermoed dat het nog 2x St Job wordt oktober en eind december.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Vandaag ook efeks naar St. Job geweest met fietske en de 25 km gepakt omdat het morgen weeral Schoten is (was met heen en terug naar huis toch al goed voor een 55km). Lekker rustig vertrokken om 11u en in het begin idd veel wind int veld, lollig. Twas goed :wink:
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

Samen met board ritje gedaan. Goede organisatie, leuke toer en goede bevoorrading.
Aangezien het bijna 2 maanden geleden was, viel het fysiek zwaar tegen, enerzijds met de wind op kop in de vlakke velden, anderzijds de ruim aanwezige modderstroken.
We gingen voor de 45km, maar de laatste splitsing toch maar afgedraaid dus +/- 35 km gereden :(
Tot volgend jaar!
berryvelo
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: di 23 okt 2007 07:09
Rijdt met: Specialized S Works HT Carbon

Bericht door berryvelo »

:-) Vandaag Deze tocht gereden in de regen!
Het was best een leuk toerke en duidelijk afgepijld!
niet veel singletracks maar afwisselend genoeg!
gewoon goed!
Gebruikersavatar
team orange
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 09 nov 2007 15:22
Rijdt met: SCOTT Boulder,cannondale caffeïne 4 sl
Contacteer:

Bericht door team orange »

Thuis om 10 h vertrokken in de regen , ingeschreven en om 10h30 begonnen aan de 45k. De veldwegen naar de bossen waren inderdaad wat vervelend omdat er geen kat in de buurt was en omdat het serieus waaide. Eens het bos in was het wel fun...nergens oponthoud en een redelijk berijdbaar parcours en vooral duidelijke afpijling... veel heeft het niet meer geregend tijdens de toer en ik heb er geen spijt van gehad om hem te rijden al had ik 's morgens niet veel goesting toen ik naar buiten keek. De organisatie was goed al had ik niet het gevoel dat ik aan een toertocht meereed daar er zo weinig deelnemers waren...Schoten laat ik vandaag voor wat het is want ik voel dees tochtje toch wat in mijn benen!
Plaats reactie