06-01-08 Gentbrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fideas
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 18 dec 2007 16:09
Rijdt met: thompson

06-01-08 Gentbrugge

Bericht door fideas »

hey bikers


op 06-01-2008 organiseren we onze eerst winter vtt (wtc heirnis gent)
hier wat info


Afbeelding
Laatst gewijzigd door fideas op do 03 jan 2008 18:36, 3 keer totaal gewijzigd.
fideas
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 18 dec 2007 16:09
Rijdt met: thompson

Bericht door fideas »

meschien ook wel leuk om te weten is dat alle kids van 7 tot 14 jaar gratis mogen mee fietsen met de kids onder begeleiding van de begeleiders van de wbv
er moet dat wel ingeschreven worden om 9.00 h en ze starten om 09.30h
de afstand is 15 km
HELM IS VERPLICHT VOOR DE KIDS
Gebruikersavatar
Duffman
Mountainbiker
Berichten: 914
Lid geworden op: zo 19 aug 2007 11:41
Rijdt met: Giant Boulder (zwart)

Bericht door Duffman »

Misschien bij de titel van uw onderwerp niet alleen de datum vermelden maar ook de plaats? Da's handiger :wink:

Zie ook http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=28417
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Aanwezig
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

:drunk: ik kom ook ,maar ik zal Erik een beetje helpen op zijn standje =D>
Gebruikersavatar
jend
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: di 09 jan 2007 21:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door jend »

ik zal ook van de partij zijn. Hopelijk wat droog weer en niet zoals vandaag in de regen ploeteren. Maar Soit, een delegatie van Sk heusden, de blan's zullen er zijn.
Gebruikersavatar
Axeswar
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 14:37
Rijdt met: Speci S-Works HT

Bericht door Axeswar »

Heeft iemand het parcours verkend? Hoe ligt het er bij? % road? Krijgen we ne hot-dog?
Gebruikersavatar
Axeswar
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 14:37
Rijdt met: Speci S-Works HT

Bericht door Axeswar »

'k Ben net terug thuis. Ik heb gekozen voor de 45 km maar na 36 km stond ik opeens terug aan de start? :roll: De kilometeraanduiding klopte dus totaal niet ofwel ben ik ergens verkeerd gereden. En er was 1 bevoorrading, namelijk na 8 (acht) kilometer #-o Er zaten wel leuke stukken in en het zonnetje scheen lekker in de ogen.
Gebruikersavatar
Gerlitzen
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 21:53
Rijdt met: voorlopig nog niet gepikt

Bericht door Gerlitzen »

deze voormiddag ook gereden, heb wel ongeveer 45 km op de teller (niet gereset bij de start dus is 't een beetje afronden) en de bevoorrading zat net voor halfweg. Maar daar waren nog mensen die blijkbaar een stuk hadden afgesneden en na 10 km aan de bevoorrading stonden.
Het was een plezant parcours met de nodige afwisseling, bijna overal berijdbaar. Modder was nooit echt storend en het zonnetje maakte het nog aangenamer. :-)
CC13
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 03 apr 2007 19:42
Rijdt met: Trek

Bericht door CC13 »

Ben deze morgen ook afgezakt naar Boer Jansens om de 45 km te rijden. Parcoers lag er op een aantal moeilijkere stroken goed berijdbaar bij. Heb van aantal deelnemers aan de spuitstand ontevredenheid gehoord. Dit was deels te wijten dat ze in Melle stonden voor het vertrek. Ze hadden zich daarbij gebasseerd op de info in een van de brochures van het begin van het MTB-jaar. Ondertussen was de startplaats gewijzigd en de club heeft wel echt alle moeite gedaan om dit kenbaar te maken (via clubsite, flyers op andere ritten, e.d). Een tweede reden was dat sommigen van mening waren dat sommige stroken echt niet berijdbaar waren en dat het zelfs onverantwoord was. Het enige dat ik daarop kan zeggen is dat het deze periode van het jaar op alle ritten wel een aantal stroken liggen die onberijdbaar zijn (en zelfs veel slechter dan vandaag). Dat hoort gewoon bij MTB in de winter. Als ze dat niet willen dan moeten ze maar op de weg blijven rijden. Hun kritiek was zeker niet terecht.
Goede bewijzering, goede bevoorrading en goede spuitstand.
Plaats reactie